728 x 90

آمریکا: تحریم شبه‌نظامیان سوریه، لبنان، عراق

وزارت خارجه آمریکا
وزارت خارجه آمریکا

وزارت‌خارجه آمریکا تحریم‌هایی را علیه گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران موسوم به حزب‌الله لبنان و حزب‌الله عراق و عصائب اهل الحق را اعلام کرد.
وزارت‌خارجه آمریکا روز سه‌شنبه ۱۹مرداد اعلام کرد، تحریم‌هایی را علیه نهادهایی در کشورهای لبنان، سوریه، عراق و روسیه اعمال می‌کند. تحریم‌های اعمال شده از طرف آمریکا علاوه بر مؤسساتی از سوریه شامل گروه‌های شبه‌نظامی موسوم به حزب‌الله لبنان و حزب‌الله عراق و عصائب اهل نیز می‌شود.
وزارت‌خارجه آمریکا در این بیانیه افزود، مجازات شدگان قطعنامه تحریم تسلیحاتی آمریکا مربوط به کشورهای ایران، سوریه و کره شمالی را نقض کرده‌اند. علاوه بر این کشورها دو مؤسسه متعلق به خانواده‌های عیسی و ایمن الصباع در سوریه نیز شامل تحریم شدند.


شایان یادآوری است که، تحریم‌های وزارت‌خارجه آمریکا علیه گردانهای حزب‌الشیطان عراق، شبه‌نظامیان حزب ‌الله لبنان و برخی از افراد سوری است که در چارچوب تحریم‌های منع انتشار سلاح و از سوی دفتر امنیت بین‌المللی و ممانعت از انتشار سلاح در وزارت آمریکا اعمال شده است (العربیه ۱۹مرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2838f36e-16ce-4a61-9054-f22d56dff909"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات