728 x 90

آمریکا برای دریافت اطلاعات درباره سه عامل سایبری رژیم ایران «۱۰میلیون دلار» جایزه تعیین کرد

امیرحسین نیک‌آیین، احمد خطیبی عقدا و منصور احمدی سه عامل  حملات سایبری رژیم
امیرحسین نیک‌آیین، احمد خطیبی عقدا و منصور احمدی سه عامل حملات سایبری رژیم

وزارت‌خارجه آمریکا برای دریافت اطلاعات سه عامل سایبری رژیم ایران تحت نام برنامه «پاداش برای عدالت» «۱۰میلیون دلار» جایزه تعیین کرد.

وزارت‌خارجه آمریکا روز چهارشنبه ۲۳شهریور با مشخص کردن جایزه ۱۰میلیون دلاری برای سه عامل سایبری رژیم ایران اعلام کرد که «این سه عامل سایبری برای تهدید شبکه‌های ایالات متحده و باج‌گیری از افراد بی‌گناه پشت کامپیوتر خود پنهان شده‌اند».

برنامه «پاداش برای عدالت» از کسانی که اطلاعاتی درباره این سه فرد دارند خواست با ارسال آن به این نهاد، برای جلوگیری از فعالیت «این عاملان بدخواه» کمک کنند و «ممکن است واجد شرایط دریافت پاداش» شوند.

بر اساس این اطلاعیه، «منصور احمدی، احمد خطیبی عقدا و امیرحسین نیک‌آیین راوری، به اتهام مشارکت در کمپین هماهنگی که صدها شبکه کامپیوتری را در سراسر ایالات متحده و خارج از کشور به خطر انداخت و باعث آسیب رساندن به سازمانها و اختلال در عملکرد سازمانها در بخش‌های مختلف از جمله زیرساخت‌های حیاتی، سازمانهای دولتی و سازمانهای غیرانتفاعی شد، تحت تعقیب هستند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b88f781-52ed-469b-bc58-af57bca59e50"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات