728 x 90

تحریمهای آمریکا علیه سازمان صنایع دفاعی رژیم، روسیه و چین برای نقض محدودیتهای اعمال شده بر رژیم ایران ، کره شمالی و سوریه در رابطه با سلاحهای کشتار جمعی

اطلاعیه وزارت خارجه آمریکا - تحریم صنایع دفاعی رژیم ایران
اطلاعیه وزارت خارجه آمریکا - تحریم صنایع دفاعی رژیم ایران

آمریکا اعلام کرد سازمان صنایع دفاعی رژیم ایران، دو کمپانی و یک مرکز آموزشی نظامی روسیه و همچنین ده شرکت چینی و سه شهروند این کشور را به‌دلیل نقض محدودیتها اعمال شده بر رژیم ایران، کره شمالی و سوریه در رابطه با سلاحهای کشتار جمعی، مورد تحریم قرار می‌دهد.

وزارت‌خارجه آمریکا در اطلاعیه‌یی در این باره گفت مشخص شده است که شماری از افراد خارجی (حقیقی و حقوقی) در گیر فعالیت‌هایی بوده‌اند که بخش سوم قانون عدم گسترش تسلیحات کشتار جمعی مربوط به ایران،‌ کره شمالی و روسیه را نقض می‌کند.

این اطلاعیه می‌افزاید:‌ روسیه شماری از افراد حقیقی و حقوقی برای همکاری با رژیم ایران، کره شمالی و سوریه اختصاص داده است که نقض محدودیتهای اعمال شده بر این کشورها در زمینه گسترش سلاحهای کشتار جمعی محسوب می‌شود.

به غیر از سازمان صنایع دفاعی رژیم،‌ یک مرکز آموزشی نظامی روسیه به نام «کاتچینا» که مرکز آموزش در زمینه موشکهای زمین به هوا است از جمله مراکز تحریم شده می‌باشند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45fa48a6-fcc2-498d-b27b-34fa6f9657ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات