728 x 90

آمارهای ساختگی حکومتی!

آمارها، ارقامی ساختگی هستند که دولتمردان اعلام می‌کنند!

این عبارت، تیتر روزنامه حکومتی آرمان است که در جریان تصفیه‌ حساب‌های درونی رژیم منتشر شده است، آنهم نه تصفیه حساب بین دو باند بلکه تصفیه حسابهای درون باندی که از آن می‌توان به آشفتگی درونی باندهای حکومتی هم تعبیر کرد. (آرمان ۴شهریور ۹۸)

این روزنامه نوشته:

«جدیدترین آمارهای اعلامی از سوی مرکز آمار ایران نشان می‌دهد نرخ تورم نقطه‌ای در مردادماه با میزان ۶/۴۱درصد، نسبت به تیرماه ۴/۶درصد کاهش داشته است. این کاهش نرخ تورم از سوی دولتمردان به‌عنوان یک دستاورد معرفی می‌شود. اما برخی کارشناسان این آمار را نماینده واقعیت‌های جامعه نمی‌دانند... این آمارها به هیچ‌ عنوان حقیقت مطلب را بیان نمی‌کنند. آمارهای رشد و تورم، آمارهای دولتی هستند و آنچه که مردم در عمل احساس می‌کنند از زمین تا آسمان با ارقامی که دولتمردان اعلام می‌کنند فاصله دارد.... این عددها فقط ارقامی سیاسی هستند که اهدافی سیاسی را تأمین می‌کنند نه رفاه مردم را... این آمار و ارقام به هیچ عنوان نه صحت دارد و نه می‌تواند در رفاه جامعه تاثیر بگذارد... این آمارها، ارقام ساختگی هستند که دولتمردان اعلام می‌کنند و البته تأسف‌بار است که هزینه‌های زیادی هم برای (تهیه) این آمارها...صرف می‌شود.... چگونه این آمارها منتشر می‌شوند وقتی که عقل سلیم خلاف آن را نشان می‌دهد. یعنی نه سرمایه‌گذاری خارجی صورت گرفته، نه تحریم‌ها برداشته شده، نه تولید افزایش یافته و نه واردات ما زیاد شده است، پس چگونه ممکن است این اتفاق افتاده باشد؟(یعنی رفاه جامعه بالا رفته باشد)...

این روزنامه حکومتی مطلبش را این‌گونه به پایان برده که: «مسئولان می‌توانند پشت درهای بسته محاسبه کنند و رشد اقتصادی ایران را ۱۰درصد افزایش دهند یا تورم را ۱۰درصد کاهش دهند و اعلام کنند:چه کسی می‌تواند عدم آن را اثبات کند؟»!

نویسنده سپس با تلخکامی نوشته: «(این استدلال) درست مثل این است که ما بگوییم میدان ولی‌عصر وسط کره زمین است! حالا هر کسی شک دارد امتحان کند»!

طبعا مردم بپا خاسته ایران و کانون‌های شورشی‌اش چنین مشکلات و چنین ابهام‌هایی ندارند و به روش‌های خاص خود به‌دنبال حل ریشه‌یی این مسأله هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3dcfd21-ab1d-4fc0-aaae-393678f725e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات