728 x 90

آمار مبتلایان به کرونا در جهان در ۲۴ساعت گذشته از ۱۹۵میلیون عبور کرد

کرونا در جهان
کرونا در جهان

آمار مبتلایان به‌کرونا در جهان، از مرز ۱۹۵میلیون تن گذشت و شمار تلفات کرونا در جهان نزدیک به دو میلیون و ۳۰۰هزار است. ۷۷میلیون تن نیز به‌عنوان بهبود یافته از کرونا ثبت شده‌اند.

در انگلستان، تعطیلی مدارس به‌منظور پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا یک ماه دیگر تمدید شد.

تاکنون بیش از ۱۰میلیون نفر از شهروندان انگلستان شامل ۹۰درصد سالمندان بالای ۷۵سال واکسینه شده‌اند.

با توجه به‌بروز گونه‌های جدید و بالقوه خطرناک‌تر ویروس کرونا، تلاش گسترده‌یی در آمریکا برای شناسایی گونه‌های جدید آغاز شد. شرکت دارویی استنفورد در منطقهٔ خلیج سانفرانسیسکو یک برنامه بزرگ شناسایی را برای کشف گونه‌های جدید ویروس کرونا آغاز کرد.

یک تیم پزشکی از ارتش آلمان شامل هشت پزشک و ۱۸پرستار برای کمک به‌مقابله با موج جدید کرونا در پرتغال به‌لیسبون رفت. پرتغال در حال حاضر بالاترین آمار ابتلا به‌کرونا به‌نسبت جمعیت در جهان را داراست.

در شهر مانائوس مرکز ایالت آمازوناس در برزیل افزایش چشمگیر تعداد بیماران باعث شده بیمارستانها با وجود افزایش تخت‌های بیمارستانی و تجهیزات اکسیژن، باز هم با کمبودهای جدی مواجه شوند

وزارت بهداشت آلبانی اعلام کرد که طی ۲۴ساعت گذشته از ۳۹۷۴تست انجام شده ۱۰۵۲مورد معادل ۲۶درصد مبتلا به‌کرونا تشخیص داده شدند. تعداد فوتی‌ها در ۲۴ساعت گذشته ۱۴نفر بوده است که افزایش نزدیک به‌سه برابری نسبت به‌روز قبل را نشان می‌دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85b3e166-48a0-4bbf-9bcc-edacc5d1e8d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات