728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۲هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۲هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است

 

  • وزیر بهداشت رژیم: با وجود همه دقت‌ها، احتمال ورود ویروس جدید در آفریقای جنوبی وجود دارد. فکر نکنیم با واکسن کار تمام است
  • دانشگاه پزشکی اردبیل: در صورت ادامه افزایش بستری‌ها رشد قابل‌ملاحظه‌ای را در آمار بیماران بد حال و فوتی خواهیم داشت
  • دانشگاه پزشکی جندی‌شاپور اهواز: ابتلا به کرونا در ۳شهر حمیدیه، رامشیر و هندیجان رو به افزایش است
  • در گلستان تعداد بیماران کرونایی دوباره افزایشی شده و ممکن است بار دیگر موجی از بیماری استان را دربربگیرد
  • دانشگاه پزشکی مشهد: هفته گذشته آمار مراجعه سرپایی در حاشیه شهر افزایش یافته و می‌تواند نقطه چرخش کرونا یا آنفلوانزا باشد

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز یکشنبه ۷ آذر۱۴۰۰ اعلام کرد، آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۸۲هزار و ۳۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان غربی به ۱۸۰۹۸نفر، در اردبیل به ۶۰۶۵نفر، در البرز به ۱۴۱۵۸نفر، در اصفهان به ۳۳۰۷۵نفر، در تهران به ۱۱۳۰۰۵نفر، در خراسان جنوبی به ۴۱۸۶نفر، در خراسان رضوی ۳۹۲۶۵نفر، در خراسان شمالی به ۶۱۲۳نفر، در خوزستان به ۲۹۳۳۰نفر، در کرمان به ۱۲۹۳۲نفر، در گیلان به ۱۶۷۸۰نفر، در هرمزگان به ۸۰۱۵نفر و در همدان به ۸۹۶۳نفر رسیده است.

 

عین‌اللهی، وزیر بهداشت رژیم، با اشاره به سویه جدید کرونا در آفریقای جنوبی گفت: با وجود همه این دقت‌ها، احتمال ورود ویروس به کشور وجود دارد و فکر نکنیم با انجام واکسن کار تمام است»(ایسنا ۷آذر ۱۴۰۰).

 

در اردبیل، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «در شبانه‌روز گذشته شاهد افزایش بستری‌های کرونایی بوده‌ایم. در صورت ادامه این روند رشد قابل‌ملاحظه‌ای را در آمار بیماران بد حال و فوتی خواهیم داشت»(خبرگزاری نیروی قدس ۷آذر ۱۴۰۰).

 

در خوزستان، رئیس دانشگاه پزشکی اهواز گفت: «ابتلا به کرونا در ۳شهر حمیدیه، رامشیر و هندیجان رو به افزایش است. در هفته گذشته موارد فوت نیز ۴درصد افزایش یافته است»(خبرگزاری سپاه پاسداران ۷آذر ۱۴۰۰).

 

در گلستان، تعداد بیماران کرونایی افزایشی شده و شناسایی سویه‌های جدید نگرانی زیادی درباره افزایش ابتلا و مرگ و میر به‌همراه داشته است. شیوع بیماری ممکن است بار دیگر موجی از بیماری استان را دربربگیرد(خبرگزاری نیروی قدس ۷آذر ۱۴۰۰).

 

در خراسان رضوی، دانشگاه پزشکی مشهد اعلام کرد: «هفته گذشته مراجعه سرپایی در حاشیه شهر افزایش یافته که می‌تواند مبنی بر چرخش کرونا و یا آنفلوانزا باشد. شرایط شکننده است و احتمال عود بیماری وجود دارد»(خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۷آذر ۱۴۰۰).

 

در یزد، سخنگوی دانشگاه پزشکی یزد گفت: «هم‌اکنون حال ۹۲بیمار کرونایی یزد وخیم است و در بخش ICU نگهداری می‌شوند. هم‌چنین ۳۶۲بیمار نیز در استان‌ها بستری می‌باشند»(خبرگزاری حکومتی مهر ۷آذر ۱۴۰۰).

 

در فارس، دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «با بستری ۱۱۳بیمار جدید در ۲۴ساعت گذشته مجموع بیماران بستری استان ۱۱۲۸نفر بوده که از این تعداد، ۱۴۹بیمار به‌دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های ICU نگهداری می‌شوند»(خبرگزاری نیروی قدس ۷آذر ۱۴۰۰).

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۷آذر ۱۴۰۰ (۲۸نوامبر ۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eff97d2b-7586-47c5-ac20-4f9576eba655"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات