728 x 90

آفتاب یزد: فیلترینگ اینترنت زنگ خطری برای کسب‌وکار

فیلترینگ اینترنت
فیلترینگ اینترنت

روزنامه حکومتی آفتاب یزد روز دوشنبه ۴مرداد درباره فیلترینگی که رژیم قصد دارد در اینترنت اعمال کند نوشت: طرح ساماندهی اینترنت در مجلس، هر چند مخالفان جدی هم دارد، موجی از نگرانی بین کاربران و فعالان کسب‌وکار دیجیتال ایجاد شده است.

آفتاب یزد افزود: برخی از منتقدان این طرح استدلال می‌کنند که اگر محدود شدن ارتباطات مجازی، از حرف به‌عمل در آید، تعداد بی‌شماری از مشاغل با خطر تعطیلی و رکود مواجه می‌شوند و فشار بر لایه‌های زحمتکش بیش از پیش، به بحرانهای اقتصادی و اجتماعی دامن خواهد زد.

آفتاب یزد هم‌چنین به طرح‌های ضدمردمی سپاه پاسداران در پروژه‌های سدسازی در کشور اشاره کرد و نوشت: مجلس کنونی در حالی این طرح را دنبال می‌کند که دردسر و پیامدهای بحران‌ساز مدیریت جهادی و غیرکارشناسی، در ساختن سد‌های جنوب کشور آثار مخربی بر جان و مال مردم خوزستان بر جا گذاشته است.

بسیاری از مدیران و کارشناسان اقتصادی توصیه می‌کنند که طرح ساماندهی اینترنت، بیشتر از آن‌که به سود و سامان کشور کمک کند به پروژه خطرساز علیه کسب‌وکار مردم شباهت دارد و اگر مجلس تدبیر کافی نیندیشد، این طرح مانند، پیگیری مجلس در بازار بورس و ماشین به ضد خودش تبدیل خواهد شد.

آفتاب یزد به بی‌خاصیت بودن مجلس آخوندی اشاره کرد و نوشت: اگر نمایندگان مجلس، تصور می‌کنند که در ۱۵ماهه گذشته توانسته‌اند، باری از دوش مردم بردارند، لطفاً به روند صعودی قیمتها و اعداد و ارقام بازار، توجه نمایند. کارنامه کنونی مجلس نشان می‌دهد که اقدامات هیجانی آنان، هیچ‌یک از مشکلات کشور را تاکنون، حل نکرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ce95c45-b9c9-440d-8f6b-6b39fa7c8b4a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات