728 x 90

آغاز پایانی برای همیشه

چهار دهه است که حکومت آخوندی خون مردم ایران را در شیشه می‌کند. کشتار فرزندان مردم ایران در جنگ ۸ساله که از سال دوم امکان توقف و صلح در آن وجود داشت، اعدام‌های وحشیانه‌ٔ دهه‌ی۶۰، قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال۶۷ تنها در چند ماه، سرکوب و کشتار مردم معترض در اقصی نقاط ایران! و فهرستی از جنایتها که قرار بود ضامن بقای این حکومت خون‌ریز باشد؛ اما طنابی است که بر گردنش هر روز سفت‌تر می‌شود و پنجره‌ٔ مماشات در حال بسته شدن است.

۳آبان گزارشگر ویژه سازمان ملل برای ایران به نقض وحشیانه‌ٔ حقوق‌بشر توسط آخوندها پرداخت و کشورهای بسیاری علیه این وحشی‌گری موضع گرفتند.

نماینده استرالیا در کمیته سوم سازمان ملل گفت: «توجه داشته باشید که احکام اعدام در ایران در یکی از بالاترین سطوح در جهان به اجرا گذاشته می‌شود... و ما مصرانه از ایران می‌خواهیم تا به تبعیض و تهدید مذهبی و قومی پایان دهد. استرالیا بسیار نگران این است که زنان و دختران در ایران با تبعیض مواجه هستند. ما می‌دانیم که مقامات ایران به‌طور جنایت‌کارانه زنان و مردانی را که مبلغ حقوق زنان هستند را تحت تعقیب و مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند»

نماینده فرانسه گفت: «نگرانی اصلی فرانسه وضعیت حقوق‌بشر در ایران و به‌طور خاص وضعیت زنان و دختران و خشونت بکار گرفته شده علیه زنان و دختران است که باید متوقف شود»

نمایندگان کشورهای دیگری نیز در این‌باره سخن گفتند. دوران حکومت آخوندی در ایران روبه پایان است و نفس‌های آن به شماره افتاده است. این واقعیتی است که حکومت‌های دیگر به چشم می‌بینند و واقعیت این است که زمان نه در خدمت حکومت آخوندی که علیه آن در حرکت است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffdcfd14-2304-4d2b-a366-d7352c994825"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات