728 x 90

آغاز محاکمه مزدور رژیم ایران در آمریکا

کاوه افراسیانی یکی از مزدوران رژیم
کاوه افراسیانی یکی از مزدوران رژیم

دادگاه فدرال ایالت نیویورک محاکمه کاوه افراسیانی یکی از مزدوران رژیم ایران را آغاز کرد. وی متهم است که یک مأمور مزد بگیر رژیم ایران بوده است.
روزنامه الگماینر روز پنجشنبه ۱اردیبهشت طی گزارشی نوشت، افراسیابی در ایمیلی به تاریخ ۲۸فروردین خطاب به ادوارد کورمن قاضی پرونده خواسته است که وکیل تسخیری‌اش به‌نام دیردر فون دورنوم، را کنار بگذارد، چرا که ارتباط وی با دو پرونده تروریستی پرمخاطب ممکن است افکار عمومی آمریکا را به تفسیرهای نادرست علیه او بکشاند.
از این پیش‌تر، دستگاه قضایی آمریکا اعلام کرده بود که، افراسیابی از سال۲۰۰۷ حدود ۲۶۵۰۰۰دلار از دفتر نمایندگی رژیم ایران در سازمان ملل متحد پول دریافت کرده است، وی هم‌چنین از مزایای بیمه درمانی آنها بهره برده است. که خود متهم به این مسأله اذعان کرده است.


شایان ذکر است دولت آمریکا به‌طور پنهانی ۳۳هزار تماس تلفنی وی که نویسنده نیویورک تایمز بوده و متهم به مأمور مزد بگیر رژیم ایران است را ضبط کرده است. دولت آمریکا به‌طورپنهانی به تماسهای تلفنی یکی از مقاله نویسان نیویورک تایمز، که در حال حاضر متهم به مأمور خارجی ثبت نشده رژیم ایران بوده و با اتهامات جنایی فدرال روبه‌رو است، گوش می‌داده است.
گفته می‌شود که مقاله‌نویس نیویورک تایمز کاوه افراسیابی، پس از دستگیری در ماه فوریه در خانه خود در منطقه بوستون، خود را بی‌گناه اعلام کرد. در جلسه استماع ۲۵اوت، یان ریچاردسون، دادستان فدرال که به پرونده کاوه افراسیابی رسیدگی می‌کند گفت، در حال آماده‌سازی برای انتقال ۳۳۰۰۰فایل صوتی [ضبط شده از تماسهای تلفنی] افراسیابی [برای ارائه به دادگاه] است (العربیه ۳ اردیبهشت).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ce15968-ec19-473f-8812-205acdde7081"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات