728 x 90

آسوشیتدپرس: واکنش تند سفیر عربستان به یک سرکرده حزب‌الله لبنان

ولید بخاری سفیر عربستان در لبنان
ولید بخاری سفیر عربستان در لبنان

واکنش تند سفیر عربستان به اظهارنظر یکی از سرکرده حزب‌الشیطان لبنان که پدر همسر زینب سلیمانی، دختر فرمانده پیشین نیروی تروریستی قدس سپاه است، این در در حالی است که دولت لبنان به‌دنبال بهبود روابط با عربستان است.
آسوشیتدپرس روز پنجشنبه ۲۳دی نوشت، هاشم صفی‌الدین یک سرکرده حزب‌الشیطان لبنان در کنفرانسی در جنوب بیروت گفت، عربستان باید از سیاست قلدری در قبال دیگران و هم‌چنین مداخله در امورداخلی لبنان دست بردارد.
دقایقی پس از پایان حرفهای این سرکرده حزب‌الشیطان، ولید بخاری سفیر عربستان در لبنان در توئیتی نوشت، حقیقت دردناک این است که حزب‌الشیطان تروریست، بالاتر از دولت عمل می‌کند.


آسوشیتدپرس در ادامه می‌نویسد، حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه ۲۲دی در جنوب بیروت میزبان کنفرانسی با حضور چهره‌های اپوزیسیون عربستان بوده، حرکتی که به‌نوشته این خبرگزاری قطعاً خشم عربستان را به‌دنبال خواهد داشت.
این جلسه در شرایطی برگزار شد که دولت لبنان تلاش دارد تا روابط با عربستان را بهبود بخشد. روابط دو کشور در ماه مهر و زمانی که عربستان سفیر خود را از بیروت فراخواند و تمام واردات لبنان را ممنوع کرد، به پایین‌ترین سطح خود رسید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73a21dd0-0b43-4877-891c-f43e1f84cef9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات