728 x 90

آسوشیتدپرس: نیروی دریایی آمریکا محموله‌ای از سلاحهای تهاجمی ایران به مقصد یمن را توقیف کرد

توقیف محموله تسلیحاتی رژیم ایران به یمن
توقیف محموله تسلیحاتی رژیم ایران به یمن

آسوشیتدپرس روز سه‌شنبه ۲۰دی ۱۴۰۱ در خبری نوشت: نیروی دریایی آمریکا می‌گوید تفنگ‌های تهاجمی ایران را که به مقصد یمن می‌رفت توقیف کرده است.
نیروی دریایی آمریکا بیش از ۲۱۰۰تفنگ تهاجمی از یک کشتی در خلیج عمان کشف و ضبط کرده است که معتقد است از ایران آمده و برای شورشیان حوثی یمن مورد حمایت ایران بوده است.
سخنگوی نیروی دریایی آمریکا روز سه‌شنبه گفت، نیروی دریایی آمریکا بیش از ۲۱۰۰تفنگ تهاجمی را از یک کشتی در خلیج عمان که گمان می‌کند از ایران آمده و برای شبه‌نظامیان حوثی یمن که تحت حمایت رژیم ایران هستند، کشف و ضبط کرد. این جدیدترین توقیف سلاحهایی بود که گفته می‌شد به سمت فقیرترین کشور جهان عرب می‌رفت.
توقیف جمعه گذشته پس از آن اتفاق افتاد که تیمی از واحد هلیکوپتر شنوک نیروی دریایی آمریکا (USS Chinook)، یک قایق گشت ساحلی مدل سایکلون (Cyclone)، سوار یک کشتی بادبانی سنتی چوبی معروف به dhow شد.
تیموتی هاوکینز، سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی مستقر در خاورمیانه گفت: آنها تفنگهای سبک کلاشینکف را که به‌صورت جداگانه در برزنتهای سبز رنگ پیچیده بودند، که در کشتی کشف شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7047f2a2-a4af-4d7b-9a17-96157749eb84"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات