728 x 90

آسوشیتدپرس: نفتکش تحریم شده ایران، به‌رغم تهدیدها، در نزدیکی تگزاس تخلیه می‌شود

نفتکش تحریم شده ایران
نفتکش تحریم شده ایران

آسوشیتدپرس یکشنبه ۲۹مرداد گزارش داد: نفتکشی که گمان می‌رود نفت تحریم شده ایران را در اختیار داشته باشد، به‌رغم تهدیدهای تهران، در نزدیکی تگزاس تخلیه می‌شود.

آسوشیتدپرس گزارش کرد: یک نفتکش متعلق به آمریکا که مدتها مظنون به حمل نفت خام تحریم‌شده رژیم ایران بود، اواخر روز شنبه تخلیه محموله‌های خود را در نزدیکی تگزاس آغاز کرد. این در حالی است که تهران تهدید کرده است کشتی‌ها را در خلیج‌فارس هدف قرار خواهد داد.

... در شرایطی که تهران و واشنگتن در تلاش برای انجام معامله میلیاردها دلار از دارایی‌های مسدود شده ایران در کره جنوبی برای آزادی پنج ایرانی آمریکایی زندانی در تهران هسند. پیش از این، شبه‌نظامیان سپاه پاسداران ایران هشدار داده‌اند که افرادی که در تخلیه محموله شرکت دارند «باید انتظار داشته باشند که به آنها حمله شود». نیروی دریایی آمریکا در هفته‌های اخیر حضور خود را به‌طور پیوسته در خاورمیانه افزایش داده است و ناو یو.اس.اس باتان حامل نیرو و هواپیما را مستقر کرده و به فکر استقرار پرسنل مسلح در کشتیهای تجاری که از تنگه هرمز در حال تردد هستند برای جلوگیری از توقیف کشتیهای دیگر توسط ایران است... .

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27e9025b-aef0-4832-b851-7ae598896fc8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات