728 x 90

آسوشیتدپرس: رژیم ایران در حملات تروریستی با موانع جدی روبه‌روست

آسوشیتدپرس: رژیم ایران در حملات تروریستی با موانع جدی روبه‌روست
آسوشیتدپرس: رژیم ایران در حملات تروریستی با موانع جدی روبه‌روست

به گزارش آسوشیتدپرس (چهارشنبه ۴تیر) دولت آمریکا ادعا می‌کند پیروزیهای قابل توجهی علیه تروریسم جهانی وجود دارد، اما می‌گوید رژیم ایران هم‌چنان حمایت خود را از افراط‌گرایان افزایش می‌دهد.
وزارت امور خارجه آمریکا هم‌چنین در گزارش سالانه خود درباره تروریسم اظهار داشت: با وجود این‌که گروه دولت اسلامی در عراق و سوریه متحمل ضررهایی شد، "تهدیدات خطرناک تروریستی هم‌چنان در طول سال ۲۰۱۹ ادامه داشت" و آمریکا تحریم‌ها را علیه رژیم ایران وضع کرده و اقدامات دیگری علیه رژیم ایران و نیروهای نیابتی این کشور در خاورمیانه انجام داد.

در این گزارش افزایش گروه‌های افراطی وابسته به داعش در آفریقا و آسیای جنوب شرقی ذکر شده است و می‌گوید رژیم ایران کماکان به ایجاد تروریسم ادامه می‌دهد.

این گزارش می‌گوید، داعش به‌رغم از بین رفتن قلمرو و رهبر آن، "به ادامه جنگ از طرف وابسته‌های خود در سراسر جهان و با الهام دادن به پیروان برای انجام حملات سازگاری پیشه کرد. رژیم ایران و نیروهای نیابتی‌اش هم‌چنان به طراحی و انجام حملات تروریستی در مقیاس جهانی ادامه دادند."

در این گزارش آمده است که رژیم ایران، داعش و القاعده در سال ۲۰۱۹ با موانع جدی روبه‌رو شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/564c9f56-867e-4ba4-820e-84ad0f78146f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات