728 x 90

آسوشیتدپرس - بلینکن برخی از شدیدترین انتقادات علنی ایالات متحده از رفتار اسراییل در جنگ غزه را مطرح کرد

آنتونی بلینکن
آنتونی بلینکن

آسوشیتدپرس روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت نوشت: بلینکن برخی از شدیدترین انتقادات علنی ایالات متحده از رفتار اسراییل در جنگ غزه را مطرح کرد

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، روز یکشنبه برخی از شدیدترین انتقادات علنی دولت بایدن از رفتار اسراییل در جنگ غزه را ارائه کرد و گفت که تاکتیک‌های اسراییل به‌معنای «تلفات وحشتناک غیرنظامیان بی‌گناه» بوده است اما نتوانسته است سران و نیروهای حماس را خنثی کند و این امر می‌تواند منجر به یک شورش پایدار گردد.

بلینکن در دو مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی تأکید کرد که ایالات متحده معتقد است که نیروهای اسراییلی باید «از غزه خارج شوند»، اما هم‌چنین منتظر است تا برنامه‌های معتبری از سوی اسراییل برای امنیت و حکومت در این سرزمین پس از جنگ ببیند.

او گفت که ایالات متحده هفته‌ها با کشورهای عربی و سایرین برای توسعه «طرح‌های معتبر برای امنیت، حکومت و بازسازی» در غزه کار کرده است، اما «ما شاهد چنین طرحی از سوی اسراییل نبوده‌ایم... . ما باید آن را ببینیم»... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/29c16712-bf55-4a19-b229-3437f4c21494"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات