728 x 90

آسوشیتدپرس: بازگشت باقری به تهران نشانه‌ای از افزایش فشار بر تهران است

تیم مذاکره کننده رژیم در وین
تیم مذاکره کننده رژیم در وین

آسوشیتدپرس روز سه‌شنبه ۱۷اسفند در گزارشی از چشم‌انداز تیره و تار مذاکرات وین درباره بازگشت علی باقری به تهران نوشت: مذاکره‌کننده اصلی هسته‌یی رژیم ایران با افزایش فشار علیه تهران به خانه بازگشت. دیپلمات ارشد رژیم ایران در گفتگوهای چند ماهه با هدف بازگرداندن توافق هسته‌یی از هم پاشیده این کشور با قدرتهای جهانی، اواخر روز دوشنبه برای سفری ناگهانی به ایران بازگشت.

آسوشیتدپرس افزود: این نشانه‌ای از افزایش فشار بر تهران است، زیرا به‌نظر می‌رسد مذاکرات به پایان خود نزدیک می‌شود... به‌نظر می‌رسد [انریکو مورا] مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه مطرح می‌کند که موفقیت یا شکست مذاکرات، اکنون در اختیار رژیم ایران است.

مورا در توئیت خود نوشت: «فقط برای روشن کردن. دیگر مذاکرات در سطح کارشناسی وجود ندارد. و نه جلسات رسمی. در چند روز آینده زمان آن فرا رسیده است که تصمیمات سیاسی به مذاکرات وین پایان دهند. بقیه هیاهوست».
اظهارات مورا منعکس‌کننده نظرات مذاکره‌کنندگان بریتانیایی و فرانسوی در مذاکرات وین است...
به نظر می‌رسد که آنها در حال پس زدن تکرار مکرر ادعاهای رژیم ایران هستند که طی هفته گذشته تلاش کرده تأخیر در توافق اتمی را به گردن آمریکا بیندازد...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e91a8a86-11b2-43c3-8e76-c4ebb3e39799"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات