728 x 90

آسوشیتدپرس: افراد مسلح در سالگرد اعتراضات یکی از اعضای بسیج را کشته و ۳ تن را زخمی کردند

قیام سراسری مردم ایران - عکس از آرشیو
قیام سراسری مردم ایران - عکس از آرشیو

آسوشیتدپرس روز ۲۶شهریور در گزارشی از سالگرد قیام در ایران و حمله جوانان مسلح به نیروهای بسیج در نورآباد ممسنی نوشت: افراد مسلح در سالگرد اعتراضات یکی از اعضای بسیج رژیم ایران را کشتند و ۳ تن دیگر را زخمی کردند.
آسوشیتدپرس افزود: رسانه‌های دولتی روز یکشنبه گزارش دادند که افراد مسلح به سمت گروهی از نیروهای شبه‌نظامی در جنوب ایران تیراندازی کردند که یکی از آنها کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های محلی انگیزه حمله روز شنبه را که در سالگرد مرگ مهسا امینی ۲۲ ساله در بازداشت پلیس و آغاز اعتراضات سراسری رخ داد، اعلام نکردند.

خبرگزاری رسمی ایرنا اعلام کرد که حمله به اعضای شبه‌نظامی بسیج اواخر روز شنبه در شهر نورآباد واقع در ۶۳۰ کیلومتری جنوب پایتخت تهران رخ داد...
در سالگرد اعتراضات سراسری استقرار شدید نیروهای امنیتی در تهران و هم‌چنین مناطق کردنشین، جایی که گروه‌های حقوق‌بشر گفتند اعتصاب عمومی صورت گرفت وجود دارد...

 

خبرگزاری فرانسه، در همین روز نوشت: نیروی گارد رژیم ایران در سالگرد درگذشت امینی بضرب گلوله کشته شد.
رسانه‌های دولتی روز یکشنبه گزارش دادند که یکی از نیروهای شبه‌نظامی بسیج وابسته به سپاه پاسداران در جریان مراسم سالگرد درگذشت مهسا امینی به ضرب گلوله کشته شد.
به گزارش ایرنا، شامگاه شنبه بر اثر تیراندازی دو ضارب ناشناس به سمت بسیج سپاه در شهرستان نورآباد در جنوب استان فارس، یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63983c6f-c94d-443b-b5aa-fcb8b5d5284e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات