728 x 90

در آستانه محاکمه اسدالله اسدی در بلژیک رژیم ایران ممکن است برای حمله تروریستی به اروپا از بمب کثیف استفاده کند

اسدالله اسدی  دیپلمات تروریست  رژیم آخوندی
اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی

هشدار کمیته در جستجوی عدالت به سران اتحادیه اروپا

در آستانه محاکمه اسدالله اسدی در بلژیک

رژیم ایران ممکن است برای حمله تروریستی به اروپا

از بمب کثیف استفاده کند

نشنال اسکاتلند ۲۹آبان۹۹: به رهبران اتحادیه اروپا هشدار داده شد که رژیم آخوندی احتمالاً طرح استفاده از «بمب کثیف» یا بمب هسته‌یی کوچک تاکتیکی در حمله تروریستی آینده در خاک اروپا را داشته باشد.

کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت به رهبران اتحادیه اروپا نوشته است در آستانه محاکمه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست ارشد در سفارت رژیم ایران در وین هستیم که به تحویل ۵۰۰ گرم تری استون تری پر اکسید (TATP) - ماده منفجره قوی به یک زوج ایرانی از آنتورپ متهم شده است.

اسدی به آنها گفته بود که به پاریس بروند و بمب را در گردهمایی که توسط اپوزیسیون ایران، شورای ملی مقاومت ایران ترتیب داده شده بود و در آن دهها هزار نفر همراه با شخصیتهای سیاسی و نمایندگان رسانه‌های بین‌المللی از جمله این روزنامه حضور داشتند، منفجر کنند.

چهار امضاء کننده این نامه – استراون استیونسون عضو سابق پارلمان اروپا از اسکاتلند، پائولو کازاکا از پرتغال، آلخو ویدال کوادراس معاون ارشد رئیس پارلمان اروپا و جولیو ترتزی وزیر خارجه سابق ایتالیا نیز در این گردهمایی حضور داشتند. اسدالله اسدی در ۱ژوئیه ۲۰۱۸ – ۹تیر ۱۳۹۷دستگیر شد و محاکمه وی در ۲۷نوامبر – ۷آذر شروع می‌شود.

آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت از مادرید گفت خبرگزاریها گزارش داده‌اند که اسدی در صورت محکوم شدن نسبت به تلافی جوییهای خشونت‌آمیز علیه اهداف اروپایی هشدار داده است.

وی افزود: "با اطلاع از وجود یک مجموعه کاملاً مخفی تسلیحات هسته‌یی در منطقه سرخه-حصار در شرق تهران، ما نگرانیم که آخوندها یک «بمب کثیف» یا حتی یک دستگاه هسته‌یی کوچک تاکتیکی را در یک حمله مجدد تروریستی در اروپا بکار بگیرند. بنابراین ضروری است که اتحادیه اروپا به عزم مضحک خود برای بازسازی توافق هسته‌یی با رژیم ایران پایان دهد.

با توجه به تحولات اخیر انجام این کار خیانت به شهروندان اتحادیه اروپا محسوب می‌شود و امنیت آنها را به خطر می‌اندازد." (نشنال اسکاتلند ۲۹آبان۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d15a1aba-2062-48d9-8824-c48f40d0decc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات