728 x 90

آذری جهرمی: فیلترشکن ها از اهداف دشمنان برای براندازی است

اینترنت
اینترنت

وزیر ارتباطات کابینه آخوند روحانی از برنامه رژیم برای مسدود کردن فیلترشکن‌ها خبر داد. آذری جهرمی مدعی شد که فیلترشکن‌ها نوعی باج‌افزارند و از آنها می‌توان استفاده‌های ضدامنیتی کرد. او گفت نیروهای برانداز به فیلترشکن‌ها علاقه دارند. جهرمی همچنین اعتراف کرد که دستور مقابله با فیلترشکن‌ها از سوی آخوند روحانی صادر شده است.

وزیر ارتباطات کابینه آخوند روحانی گفت: «اقدام شرکت زیرساخت این است که با فراگیری و استفاده از فیلترشکن‌ها، تحت دستوری که رئیس‌جمهور دادند و در چارچوبی که شورای عالی فضای مجازی ارایه داده و منطق هم دارد، نباید اجازه دهد فضای کشور پر از باج‌افزار شود و باید جلو اینها گرفته شود. به همین دلیل این حرکت برای مسدود کردن فیلترشکن‌ها آغاز شده و طبق قانون هم بوده است و مشکل مقرراتی درباره این مسأله وجود ندارد.

جهرمی مدعی شده که فیلترشکن‌ها اثرات مخرب امنیتی دارند و تأکید کرد: «فراگیر شدن فیلترشکن‌ها مطلوب کسانی است که همواره به‌دنبال براندازی کشور بودند و این مطلوب نیست.»

وزیر ارتباطات کابینه آخوند روحانی تلاش رژیم برای مسدود کردن فیلترشکن‌ها را امری قانونی دانسته و اعلام کرده است که هیچ مشکل مقرراتی درباره مسدود کردن فیلترشکن‌ها وجود ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1585daf4-0455-4f63-88c5-681381d8ac2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات