728 x 90

آدمیرال برد کوپر: رژیم ایران جدی‌ترین تهدید از منظر منطقه‌ای است

آدمیرال برد کوپر، فرمانده نیروی دریایی آمریکا در سنتکام
آدمیرال برد کوپر، فرمانده نیروی دریایی آمریکا در سنتکام

بر اساس گزارش خبرنامه انستیتوی خاورمیانه (۸فروردین) آدمیرال برد کوپر، فرمانده نیروی دریایی فرماندهی مرکزی آمریکا، ناوگان پنجم و نیروهای دریایی ترکیبی آمریکا گفته است: رژیم ایران جدی‌ترین تهدید از منظر منطقه‌ای است.

وی برای مقابله با اقدامات بی‌ثبات کننده رژیم ایران گفت:‌یکی از بهترین چیزهایی که در مورد آن از سوی همه کشورها اتفاق‌نظر وجود دارد یکپارچه کردن دفاع هوایی در منطقه است. فکر می‌کنم این بزرگترین فرصت است. من فکر می‌کنم راه دیگری برای مقابله با آن به شیوه‌ای معنادار، افزایش امنیت دریایی است درست است؟ من خوشحالم که در مورد هر دوی آنها صحبت کنم. و سپس می‌دانید که ... نیروهای نیابتی از رژیم ایران  سلاحها می‌گیرند.

می‌دانید که کار این گروهها را هفته گذشته در عربستان و در سطحی کاملاً متفاوت مشاهده کردیم.

... در مورد سلاح، ما در سال گذشته حدود ۹۰۰۰ سلاح، تعداد زیادی از قطعات موشک و انواع قطعات کوچکتر را ضبط کرده‌ایم. قرار بود هر کدام به میدان جنگ در یمن بروند، که دیگر به آنجا نمی‌روند.

س: اینها از کجا می‌آیند؟

آدمیرال کوپر: اخیراً در چند هفته گذشته ثابت شده است، در گزارش وزارت دادگستری نیز آمده است که از این تلسحات از ایران می‌آید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/778461d6-d2fb-4a20-b7ea-b29e054ae2fe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات