728 x 90

آخوند قاتل روح‌الله حسینیان: «به نظر م متهم اصلی» قتل منصوری «پلیس بین‌الملل است»!

آخوند حسینیان
آخوند حسینیان

افتضاح نسبت دادن قتل غلامرضا منصوری به مجاهدین به‌حدی است که دو روز پس از این قتل، آخوند روح‌الله حسینیان همدست امامی در قتل‌های زنجیره‌یی، انگشت اتهام را از مجاهدین متوجه پلیس انترپل کرد.

اعتماد آنلاین ولایت نوشت:

«حسینیان در پاسخ به پرسشی مبنی بر آن که چه قدر این فرضیه که نیروهای (مجاهدین) در کشتن منصوری نقش داشته‌اند، گفت: به هرحال راه تحلیل بسته نیست و می‌تواند یکی از تحلیلها این باشد که با توجه به تجربه تاریخی (مجاهدین) در قتل منصوری دست داشته‌اند اما به‌نظر من متهم اصلی در این پرونده پلیس بین‌الملل است».

اعتماد آنلاین سپس علت پشتک و وارو زدن آخوند قاتل را که همانا دور کردن انگشت اتهام از خلیفه ارتجاع و اطلاعات سپاه اوست، ناخواسته برملا می‌کند و می‌نویسد:

«حسینیان درباره علت آن که جمهوری اسلامی هیچ دلیلی برای کشتن منصوری نداشته است، تصریح کرد: برای جمهوری اسلامی زنده بودن آقای منصوری مهم بود زیرا در صورتی که او به کشور بازمی‌گشت یا به کشور آورده می‌شد، امکان آن وجود داشت که شواهد و قرائنی در پرونده مالی مطروحه کشف شود و حتی اموال برده شده به بیت‌المال بازگردد و چه بسا اگر منصوری دادگاهی می‌شد بسیاری از زوایای پنهان پرونده اقتصادی اخیر کشف می‌شد. جمهوری اسلامی هیچ انگیزه عقلایی برای کشتن منصوری نداشت و اتفاقاً یکی از انگیزه آنهایی که منصوری را کشته‌اند از بین بردن منافع جمهوری اسلامی بوده است». (سایت حکومتی اعتماد آنلاین ۱تیر ۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/695d30a0-8615-4ef3-a491-689d45889480"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات