728 x 90

آخوند فلاحتی: حرفمان به آقای پاپ این است در اون واتیکان چکار می‌کردی؟ یک حمایتی از نظام نکردی؟

پاپ فرانسیس
پاپ فرانسیس

آخوند رسول فلاحتی امام جمعه خامنه‌ای در رشت روز ۲۳اسفند در سوزش از سفر پاپ فرانسیس به عراق و دیدار با آیت‌الله سیستانی گفت: «ما یک حرفمان به آقای پاپ این است در اون واتیکان چکار می‌کردی؟ یک حمایتی از نظام نکردی؟».

وی به هلاکت سرکرده تروریستی سپاه قدس اشاره کرد که وقتی قاسم سلیمانی را کشتند یک اعتراضی نکردی؟

آخوند فلاحتی گفت: «ایشان آمده در آنجا اولاً از این مسیحیان و کاتولیک‌ها به‌اصطلاح یک تفقدی بکند که ما هم در اون سوی دنیا و اروپا به یاد شما هستیم این هدف اساسی‌اش بود...».

امام جمعه خامنه‌ای در رشت در جنگ و دعوای باندی با حمله به جناح مقابل گفت: «متأسفانه هر کسی صبح بلند میشه یک پرچم بلند می‌کند، میگه آن رجل، من می‌توانم، بعد می‌بینیم که به جای این‌که ساماندهی بکند، ویرانی ایجاد می‌کند، و می‌رود چقدر در این سال‌ها بعضی‌ها آمدند و پستهای کلیدی در کشور به اینها دادند، فقط ایستادند اشکال بگیر، اشکال بگیر، هیچ کاری هم از پیش نبردند این متأسفانه جای سؤال هست.

مسئولان به‌ویژه مسئولان دولتی در همین پایانه‌های چند ماهی که مانده مگر وعده ندادند صد روزه ما حل می‌کنیم الآن صد روز اندکی کمتر بیشتر مانده ...».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c765f766-5cf5-45ca-9c08-17ee71938e8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات