728 x 90

آخوند علم‌الهدی: هر کسی دم از مذاکره بزند، اول خائن به انقلاب است

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی

آخوند علم الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد در نمایش جمعه امروز ۲۴بهمن۹۹ با حمله به آخوند روحانی گفت که هرکس که دم از مذاکره بزند خائن به انقلاب است.

آخوند علم‌الهدی: «آن روزی که برجام تصویب شد تحریم‌های آمریکا ۸۰۰تحریم بود از روز تصویب برجام تا به امروز ۷۵۰تحریم دیگر آمریکا بر آن ۸۰۰تا افزود شد ۱۵۰۰ تا تحریم، تحریم به‌عنوان حقوق‌بشر، تحریم به‌عنوان موشک، تحریم به‌عنوان تروریست، عناوین مختلف دروغی آمریکا روی تحریم‌های خودش گذاشت. ۱۵۰۰تحریم دارد خوب حالا آمریکا برگردد به برجام وقتی مسأله لغو تحریم‌ها می‌شود میگه آقا خوب این لغو برجام مال هسته‌یی است تحریم‌ها را من ممکن است برگردم اما تحریم‌های من که هسته‌یی نبوده ۱۵۰۰تا تحریم است برای بقیه‌اش می‌خواهید ما از تحریم دست برداریم بیایید بنشینید مذاکره کنیم چی مذاکره بکنیم هر چی دارید بدهید این توطئه آمریکاست این برگشتن آمریکاست.

مقام معظم رهبری این خط را روشن کردند که بایستی آنها برگردند تحریم‌ها را لغو کنند راستی‌آزمایی کنیم اگر قبل از این هر کسی دم از مذاکره بزند از مسئولان و عنوان کند می‌خواهیم با آمریکا آشتی کنیم این را بداند این اول خائن به انقلاب است.

..تحریم‌ها برای ما مشکل ایجاد کرد نمی‌خواهیم بگوییم تحریم‌ها نخیر بی‌اثر بود، اثر داشت مشکل هم داشت اما مشکلات ما همه‌اش تحریم‌ها نیست.

 

 

این‌که فرمودند آمریکا اگر به برجام برگردد ما قبول نداریم؛ این نکته که آقا فرمودند این هم‌چنین نبود که حالا لجبازی کنند با آمریکا این رسانه‌های خارجی مزدور آمریکایی یک جوری مسأله دارند چی می‌کنند که حالا آمریکا آمده یک راهی می‌خواهد برود فرض کنید ما یک آشتی می‌خواهیم برقرار کنیم رهبری هم داره لج می‌کنه اصلاً این نبود فرمایش رهبری بر اساس یک بصیرت قطعی بوده.

 

آقا اینها نامردند اینها نابکارند اینها شیطان بزرگ هستند به تعبیر امام بزرگوار مقام معظم رهبری محاسبه را دارد اینهایی که حساب می‌کنند ما با آمریکا در نیفتیم دولت عوض شده اینها روی خوش دارند این حرفها و این چرندیات تمام این تحریم‌ها را همین دولت دموکرات آمریکا قبل از این ترامپ دیوانه بر ما تحمیل کرد که آن دیوانه آمد آن دیوانگیها را ادامه داد و دشمنی‌ها را ادامه داد اینها هم همانها هستند اینها می‌خواهند بیایند ما را در تله بیاندازند اینها توطئه دارند علیه ما در برگشت به برجام آن کسی که برجام را باطل کرد توطئه داشت این هم که میگه برگردم می‌خواهد توطئه کند یعنی ۱۵۰۰تحریم دوتا را بردارد آن هم با تهدید ۱۴۹۸تا رو بگذارد سر جایش بگوید باید بشینیم حرف بزنیم تا برداریم.

راستی‌آزمایی کنیم که بر سر زبان نیست روی کاغذ نیست در عمل هست بعد می‌نشینیم حرف می‌زنیم! غیر از این هر کس بخواهد هر نقشه هر برنامه‌یی در مسئولیتهای کشور حرفش را بزند اجرا بکند بعد از ۴۲سال نظام اول خائن خودش را در این انقلاب پیدا کرده این مردم هم با آن عامل خائن اولین خائن به انقلاب (برخورد) خواهند کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c4d5381-e3d6-47e2-b7ef-2036aa52f6a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات