728 x 90

آخوند علم‌الهدی: دوگانه میدان و دیپلماسی به این پرویی؟! به این فضاحت و افتضاح؟!

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی

آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد در نمایش جمعه روز ۱۰اردیبهشت با اشاره به نوار برملا شده ظریف به دولت روحانی به شدت حمله کرد و گفت: حالا که برجام شکست‌خورده دوباره یک دوگانه دروغی و یک دو قطب سازی دروغی برای این‌که شکست برجام را از خودشان دفع کنند درست کردند و آن دوگانه میدان و دیپلماسی گفتند مقابل جریان دیپلماسی کشور که بر خط حفظ روابط بین‌الملل هست یک جریانی وجود دارد به نام میدان این دوگانه میدان و دیپلماسی را باز راه انداختند برای این‌که در شکست برجام فرافکنی کنند و شکست برجام را از سر خودشان دفاع کنند.

وی افزود: در مقابل جریانهای فتنه‌انگیزی که در داخل اجرا می‌شود چهره‌های برجسته الگویی ما را مسأله‌دار می‌کند و یا احیاناً جریان ولایی نظام ما را مورد هتک قرار می‌دهد ما در مقابل این فتنه‌ها نباید بی‌تفاوت باشیم.

علم‌الهدی با حمله تیم مذاکره اتمی رژیم گفت: من بی‌پرده عرض کنم آن روزی که می‌خواستند بروند سر قضیه هسته‌یی مذاکره کنند و این جریان لعنتی برجام پیش بیاید، اول یک دوگانه دروغی و یک دوقطبی سازی دروغی راه انداختند بین هسته‌یی و معیشت گفتند اگر بخواهید معیشت‌تان درست بشود باید از هسته‌یی دست بکشید و برای این‌که ما از هسته‌یی دست بکشیم برای این‌که معیشت ما درست بشود باید برویم مذاکرات کنیم و رفتند و نتیجه آن این برجام لعنتی شد.

خب این برجام شکست خورد برخلافی که می‌گفتند مشکل معیشتی را حل می‌کند دهها اشکال و پیچیدگی و بغرنجی در معیشت و اقتصاد ما به‌وجود آورد. ارزش پول ملی ما به اینجا رسید. وضع گرانی ما اینجوری شد. تورم‌مان به ۵۰ رسید، این وضعیت برای ما به‌وجود آمد نتیجه برجام، برجام شکست خورد.

این میدان چیست؟ و این دیپلماسی کدام‌هست؟ خوب مقصودشان از میدان قوه قهریه هست، میدان نظامی هست، ...می‌خواهند بگویند این میدان نگذاشت ما در دیپلماسی پیش برویم، حرفشان این هست حالا واقعاً میدان نگذاشت یا میدان عرضه را داشت کار را پیش برد شما عرضه نداشتید عقب‌نشینی کردید؟!

در هتل کذایی وین و در جلسات سورچرانی شما دیپلماسی را پیش گرفتید عقب‌نشینی کردید تمکین کردید ذلیل شدید و شکست خوردید شکستش این بود که از اول هر چه آنها گفتند شما رفتید عقب.

توی هتل پشت میز نشستن در کنار سورچرانی حرف زدن با آنها در خیابان‌ها گردیدن بود. شما عقب‌نشینی کردید شما شکست خوردید. بالاترین عقب‌نشینی شما این بود که آمدید سانتریفیوژها را از کار انداختید. هسته‌یی را تنازل دادید تمام چیزهایی که آنها گفته بودند برایشان انجام دادید. نقد همان روز اول در مقابل یک وعده نسیه‌ای که آنها دادند و یک قدم بر نداشتند.

دیپلماسی شما چه کار کرد؟ دیپلماسی شما این بود که به‌طور نقد همه مسائل را شما انجام دادید هسته‌یی‌تان را تنازل دادید سانتریفیوژها را از بین بردید و توی چاله مسأله عرضم به حضورتان انرژی سیمان ریختید پر کردید در چاله آب سنگین سیمان ریختید پر کردید برای خوشایند آمریکایی‌ها آنها نه تنها هیچ کار نکردند از آن روز تا امروز ۱۴۰۰مورد بر تحریم‌های خودشان افزودند. شکست در دیپلماسی از این بدتر؟ شما در شیفلماسی‌تان این جور شکست خوردید و بعد حالا شما آمده‌اید می‌گویید میدان نگذاشت دیپلماسی بکنید به این پرویی؟! به این فضاحت و افتضاح مقابل چشم این مردم؟! حالا شما آمدید می‌گویید حاج قاسم جلوی جلوی دیپلماسی ما را گرفت؟ میدان مانع دیپلماسی شد؟ یعنی با چه رویی به مردم این حرف را می‌زنید؟ مردم را اینجوری کردید معیشت مردم را به خاک سیاه نشاندید مال مردم را اینجوری از بین بردید هستی مردم را با این پایین آمدن ارزش پول ملی نابود کردید با این برجام تان حالا آمدید مدعی شدید که میدان نگذاشت دیپلماسی برود جلو؟ این حرف را می‌زنید؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1cbeb4e-05a7-40cf-8987-e97fa5b90aea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات