728 x 90

آخوند علم‌الهدی در مشهد:‌ توافق برجام از نظر حقوقی سقوط کرده است

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی

آخوند علم‌الهدی در جمعه‌بازار مشهد از پیوستن رژیم آخوندی به اف.ای.تی.اف و کنوانسیون پالرمو ابراز وحشت کرد و گفت: «تصویب لایحه‌های اف.ای.تی.اف و لایحه پالرمو که دولت به مجلس داده شد یعنی عملیات بانکی که در بانکهای دنیا صورت می‌گیرد به‌عملیات بانکی جهانی وصل شود. این به‌معنای خودتحریمی است. یعنی ما قدم بگذاریم دقیقاً در دامن قدرت آمریکایی که می‌خواهد با ما اینجوری برخورد کند و برخورد می‌کند و تهدید به تحریم می‌کند. یعنی خودمان را در دامان آمریکا بیاندازیم، تصویب لایحه یعنی تمام تراکشن بانکی ما تحت نظارات آمریکا قرار بگیریم. یعنی به کی پول دادیم، به کجا پول فرستادیم، هر کجا بخواهد جلوش را بگیرد و تحریم کند و در هر موردی هم بخواهد به ما ضربه بزند، چه لزومی دارد؟

لایحه پالرمو یعنی لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم، شما در حقیقت متصل می‌شوید به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم، تروریسم کیست!

تروریسمی که آنها تعیین می‌کنند یعنی حزب‌الله لبنان، یعنی انصارالله یمن، یعنی حشدالشعبی عراق، تروریسمی که آنها دارند تعیین می‌کنند. ما بیاییم به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم متصل بشیم یعنی دیگه هیچگونه حمایتی مالی و هیچگونه دفاع و پشتیبانی از مقاومت نداشته باشیم

الآن آمریکا تمام مشکلی که با ما داره دو چیز است یکی موشکهای ماست یکی نفوذ منطقه‌ای ماست.

تمام ارتباط مالی ما و تمام حمایت و پشتیبانی ما از جریان مقاومت در منطقه قطع می‌شود».

 

آخوند علم‌الهدی درباره خروج آمریکا از برجام هم گفت: این قرارداد از نظر حقوقی سقوط کرده است دیگه قراردادی نمی‌ماند اگر ما بخواهیم برجام را ادامه بدهیم. به کشورهای اروپایی هم نمی‌شود اعتماد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/afd592e8-ab0f-4d39-938c-cb3b30575ec3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات