728 x 90

آخوند علم‌الهدی خطاب به نیروهای رژیم: چرا از یک عطسه آمریکا حالت شوک به شما دست می‌دهد؟

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی

آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعه امروز ۶ اردیبهشت مشهد وحشتی که بعد از تمدید نشدن معافیتهای نفتی سراپای رژیم را فراگرفته برملا کرد.

 

نماینده غارتگر خامنه‌ای در مشهد گفت:

«الآن مشکل‌مون با یک عده آدمهایی هستند که غرب سر و مغز اینها را پر کرده متأسفانه هم در جریانهای سیاسی هم در بعضی جریانهای حکومتی این آدمها با این فکر غلط و بی‌ایمانی رسوخ کردند در مقابل هر عطسه‌ای که آمریکا بکند اینها لرزشون می‌گیره ما مشکل‌مون با این آدمهاست».

 

علم‌الهدی تلاش کرد نیروهای روحیه‌باخته رژیم که به‌گفته او «لرزه بر اندامشان» افتاده و می‌گویند «همه چیز تمام شد»‌ را دلداری بدهد و گفت: «چرا لرزه بر اندام‌تان می‌افتد؟ چرا جریانهای اقتصادی کشور و بانکی کشور یک‌مرتبه زیر و رو می‌شوند؟ توی صرافیها ارز را بالا و پایین می‌برند و یک‌عده هستند می‌آیند شروع می‌کنند به تبلیغات سوء به نفع دشمن و بر علیه نظام در داخل مملکت که با این بیانیه آمریکا دیگه همه چی تمام شد آمریکا توی این ۴۰سال کجا توانست همه چیز را تمام کنه که الآن تمام کند؟»

 

علم‌الهدی در نمایش جمعه امروز با استدلالهای سخیف و مضحک تلاش کرد تأثیرات تحریم‌های نفتی بر رژیم را منکر شود تا به این ترتیب مانع ریزش پیش از پیش پاسداران روحیه باخته بشود. نماینده خلیفه ارتجاع در مشهد گفت: بازار جهانی تحمل حذف نفت ایران از بازار را ندارد. الآنی که اینها بیانیه دادند حرفش را زدند نفت هر بشکه‌یی قیمتش از ۷۰دلار تجاوز کرده و همین روش اگر ادامه پیدا کند تا زمان نزدیکی هر بشکه نفت به بیش از ۱۰۰دلار خواهد رسید. اگر بنا شد بعضی از کشورها بخواهند از ایران نفت وارد کنند که به‌نفعشان است هم از نظر این‌که روابط بانکی آنها از طریق بانک‌های بین‌المللی صورت نمی‌گیره نفت را در مقابلش کالا می‌دهند و از هیچ جای دیگه نمی‌توانند نفت وارد کنند که در مقابلش کالا بدهند این هم برای ژاپن هم برای هند هم برای چین یک صرفه است از این صرفه دست بر نمیدارند.

 

علم‌الهدی قصد رژیم برای حراج نفت ایران را برملا کرد و گفت:‌

کشورهای آسیایی مثل هند، چین، ژاپن، ترکیه (هر چند ترکیه جز کشورهای اروپایی است ولی وصل به کشورهای آسیایی ست) اینها نفت ما را وارد کردند از طریق رسمی و غیررسمی الآن هم با کمال قدرت اینها دارند نفت را می‌خرند و نفت را می‌برند و پول و مابه ازایش را هم به ما می‌دهند از طریق رسمی از طریق غیررسمی می‌خرند، هیچوقت این راه بسته نشده... این محاسبه را بنده انجام دادم. از شکم خودم که در نیاوردم از پیش خودم چیزی نگفتم خب این محاسبه را خودتان بروید. حساب را رفتید. سال ۹۸ را ۹۷ را تجربه کردید خودتان وارد هستید چه جوری میشه نفت را فروخت از طریق غیررسمی که حتی یک قطره فروش نفت ما هم کم نشود اینها را بلد هستید خودتان. چرا از یک عطسه آمریکا حالت شوک به شما دست می‌دهد؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c474ff7e-08f8-454e-ba03-5e4c38325aaf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات