728 x 90

آخوند علم‌الهدی: خدای نکرده این انقلاب سقوط کرد اسلام سقوط می‌کند!

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی

آخوند علم‌الهدی امام جمعه مشهد روز جمعه ۵بهمن، با زبان معکوس اعتراف به شعله‌ور شدن هر لحظه آتش قیام و خیزش سراسری و چشم‌انداز سقوط نظام به هذیان‌گویی روی آورد و گفت: امروز هیمنه اسلام در روی کره زمین به‌خاطر هیمنه انقلاب است... اگر خدای نکرده این انقلاب سقوط کرد اسلام سقوط می‌کند (؟!).

وی گفت: جنگ جنگ است جنگ نه اسلحه خاص را می‌شناسد نه برخورد خاص، در جنگ از هر سلاحی استفاده می‌کنند در جنگ هر شگردی هر روشی را هم پیش بیاید عمل می‌کنند جنگ هم نه محدودیت از نظر روش دارد نه محدودیت برای اسلحه دارد...

دشمن در جنگی که با ما دارد جز جنگ نرم چاره‌ای ندارد نمی‌تواند با جنگ سخت وارد بشود در این جنگ نرم اخیراً با این اغتشاشات دو چیز را ابزار و اسلحه خودش در این جنگ کرده است.
بیایید کمک کنید دشمنی که با این دو ابزار وارد شده است برای این‌که انقلاب ما را به سقوط بکشاند و در نتیجه اسلام ما را به سقوط بکشاند شما بایستید دفاع کنید مقابله کنید که انشاالله این مشکل هم مثل همه مشکلات گذشته حل خواهد شد. (شبکه خراسان، رژیم ۵بهمن). .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc23ac1f-1109-4509-abd6-f6750c4c59b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات