728 x 90

آخوند علم‌الهدی: التماس به آمریکا و اروپا برای برداشتن تحریم، اصلأ فکرش یا جهالت است یا خیانت

آخوند علم الهدا
آخوند علم الهدا

آخوند علم‌الهدی، نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد در چهل و دومین هفته برگزار نشدن نماز جمعه در مشهد، گفت: «فرقی بین آمریکا و سه کشور اروپایی نمی‌کند، هم اروپایی‌ها چنین جانوران درنده هستند و هم آمریکایی‌ها چنین عناصر ناپاک وحشی هستند، این‌ها دشمن ما هستند، ما به این‌ها التماس کنیم که تحریم را از ما بردارند؟ اصلأ فکرش یا جهالت است یا خیانت.
آنانی که حرفش را می‌زنند، یا این‌قدر نفهم و نادان و بی‌سواد هستند که چیزی نمی‌فهمند، دشمن‌شناس نیستند و یا نخیر، دستشان در دست دشمن خائن هستند و آمدند دست به چنین عمل خائنانه‌ای بزنند، با چنین دشمنی که الآن دارد با ما این‌طور معامله می‌کند».

در ادامه آخوند علم‌الهدی در واکنش به اعدام روح‌الله زم گفت: «تفاوتی بین نیما زم و ریگی نیست.

عزیزان سربازان امام زمان که این‌ها را دستگیر کرده‌اند در کنار کشور، مگر نمی‌توانستند در همانجایی که او را دستگیر کردند، با یک ترور کور او را از بین ببرند؟ آوردند در داخل کشور، در محکمه عدلی او را سپردند، آنجا محاکمه شدند، و بر حسب جنایاتی که خودش اقرار کرده بود، او را به جزای اعمالش رساندند». (خبر آنلاین ۲۸آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4d4a6b2-feac-4e91-a4d6-e2e00a2f67d3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات