728 x 90

آخوند صدیقی: مجاهدین نتوانستند «قشر کارگر ما را علیه انقلاب و نظام به خیابان‌ها بکشاند»

آخوند صدیقی امام جمعه نمره موقت تهران
آخوند صدیقی امام جمعه نمره موقت تهران

آخوند صدیقی امام جمعه نمره موقت تهران سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت، در نمایش نماز عید فطر با اعتراف به پیامدهای «گرانی و فشار معیشتی» مردم در مافیای حاکمیت آخوندی به زبان معکوس به فضای انفجاری جامعه اعتراف کرد و به‌مناسبت روز کارگر از این که تاکنون مجاهدین نتوانستند «قشر کارگر ما را علیه انقلاب و نظام به خیابان‌ها بکشاند» ابراز خوشحالی کرد.
وی در سخنرانی در روز کارگر گفت:... کارگر در اسلام جایگاه خاصی دارد و هیچ مکتب اندازه اسلام به قشر کارگر و کار ارزش قائل نیست.
وی با تأکید بر این‌که مهم‌تر از معیشت؛ مسأله تکریم کارگران است، بیان داشت: گارگران در طول ۴۳سال از آزمونهای مختلف سرافراز بیرون آمدند و هیچ منافق و فتنه‌گر و آشوبگری نتوانست قشر کارگر ما را علیه انقلاب و نظام به خیابان‌ها بکشاند و صاحب انقلاب و شهید داده‌ها همین کارگرها هستند و باید دولت، کارفرما و کارگر همه به کمک نخبگان و دانشگاهیان وظیفه حرکت علمی را به کمک دانش بنیانها کوتاه کنند. 
وی هم‌چنین با ابراز ترس و وحشت از شبکه‌های اجتماعی از سران نظام خواستار «کنترل شبکه‌هایی که افسارگسیخته»، شبهه پراکنی علیه نظام می‌کنند، شد (خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس ۱۳اردیبهشت). 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/916c0ad7-b353-44bc-b36c-d56db41b80da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات