728 x 90

آخوند روحانی: می‌گویند برجام چه خاصیتی داشته، روز ۲۷ مهر می‌توانیم اسلحه به هر کشوری که خواستیم بفروشیم

آخوند روحانی در هیات دولت
آخوند روحانی در هیات دولت

آخوند روحانی امروز ۲۳مهر۹۹ در جلسه هیات دولت رژیم گفت: «در ۲۷مهر ماه دیگه تحریم تسلیحاتی ما نداریم و شما می‌دانید مردم چهارسال سر این با آمریکا جنگیدیم چهار سال بود آمریکا این در و آن در می‌زد برای این‌که روز ۲۷ مهرماه اتفاق نیفتد و این روز اتفاق می‌افتد چند روز دیگر ... . . آنهایی که می‌گویند برجام برای ما چه کرده این یکی از کارهای برجام هست تحریم تسلیحاتی را برداشت از یکشنبه ما می‌توانیم اسلحه خودمان را به هر کسی خواستیم بفروشیم می‌توانیم از هر که خواستیم اسلحه بخریم ... ... . . البته بعضی وقتها صبر لازم‌ دارد، حوصله لازم دارد تا ما با همه نکاتی که مورد توجه ما است مورد نیاز ما هست برسیم البته این وسط یک شرّی در دنیا پیدا شد به نام حاکمان جدید کاخ‌سفید ... .

آنهایی که می‌گویند مردم خسته شدند مردم می‌خواهند کشور را رها کنند بروند، حرف‌های ناروایی که می‌زنند تقاضای سرمایه‌گذاری در کشور ما در ۶ماهه امسال نسبت به ۶ماهه پارسال ۳۷درصد رشد دارد.

... . درست است مردم احساس فشار می‌کنند احساس مشکلات می‌کنند اما به این آمار و ارقام هم توجه بکنند که دولت با همه توان در سال جهش تولید دارد تلاش می‌کند به این تلاش ادامه می‌دهد». (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۳مهر۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71602849-708c-4937-900d-20eadae8f5a2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات