728 x 90

آخوند روحانی: لقب امام را برای خمینی اولین بار من پیشنهاد کردم

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی:

لقب امام را برای خمینی اولین بار من پیشنهاد کردم

جامعه ما ملتهب است یک شرایط دیگری را اقتضاء می‌کند

آخوند روحانی ۱۷ دی ۹۹

«در سال ۵۶ من در سخنرانی که در مسجد ارک برای ختم شهید حاج آقا مصطفی خمینی داشتم و آن جا پیشنهاد لقب و کلمه امام را برای مرجع عالیقدر مان آیت‌الله خمینی مطرح کردم تقریباً بلادرنگ همه مردم پذیرفتند.»

«ما استقبال می‌کنیم هر وقت این آدم خل که شیشه ما را می‌شکنه آمد گفت من از این به بعد فهمیدم شیشه شکستن هنر نیست ما استقبال می‌کنیم ما اگر دولتی که در آینده نزدیک در آمریکا سر کار می‌آید دو هفته دیگر که آقای بایدن قدرت را در اختیار می‌گیره اگر گفت آقا آمریکا دیگه شیشه شکستن را رها کرد دیگه توبه کرد ما هم به همه تعهدات عمل می‌کنیم.«

یک وقت کشور در یک شرایط تعادل هست کشور متعادل هست یک وقت شرایط التهاب است جامعه ما ملتهب است اونجا یک شرایط دیگری را اقتضاء می‌کند اگر دولت آمده برای کالای اساسی ۴۲۰۰تومان را مقرر کرده میگه که یک آدمی سوء‌استفاده کرده آخه این شد حرف؟؟!

حالا وسط اینها یک نفر هم آمد این بسته را نرساند دزدی کرد باید بگوییم کل این بسته ایراد داشته؟ کمک ایراد داشته؟ حالا بله یک عده آدم‌هایی بودند که ۴۲۰۰ تومان گرفتند جنس را نیاوردند ما البته در این یک سال گذشته تعدادی از کالاهای ۴۲۰۰ تومانی را به تدریج خارج کردیم و آوردیم گفتیم آقا ارز نیمایی به اینها اختصاص پیدا بکند ما یکی یکی به تناسب آرام آرام در حدی که جامعه بتواند تحمل بکند و قابل‌قبول باشد آرام آرام یه جوری ما با آرامش کار کردیم که بعضی‌ها خبر ندارند اصلاً نفهمیدند از امروز طبل و دهل به راه‌انداختن از امروز اعلام کردن که آقا ۴۲۰۰ دورانش پایان یافت!خب چی؟ به کی داری خدمت می‌کنی! نتیجه چی می‌شود یک عده‌یی سو استفاده می‌کنند برای اداره سال ۱۴۰۰ این بودجه ما از تبصره به تبصره آن دفاع می‌کنیم با قدرت دفاع می‌کنیم یکی از بهترین بودجه‌هایی بوده دولت نوشته و تحویل مجلس شورای اسلامی داده از مجلس هم توقع داریم این را بررسی بکند یک جایی هم اگر اصلاح لازم می داند ما استقبال می‌کنیم اما شاکله این بودجه باقی بماند.»

دروغ‌بافی و اظهارات شیادانه روحانی

در سالگرد جنایت سرنگون کردن هواپیمای اوکراینی

آخوند روحانی ۱۷ دی ۹۹

صبح زود آن شب در آسمان یک هواپیمایی به خطا و اشتباه مورد هدف قرار گرفت سرنگون شد البته آن آغازش برای ما روشن نبود! که اصلاً حادثه چه هست آن روز چهارشنبه برای ما روشن نبود روز پنجشنبه تقریباً روز جمعه کامل گزارشات آمد روشن شد که به‌هرحال شرایط چگونه بوده و همان روز هم گفتیم که مسببین این حادثه حالا اشتباه کردند هر چه بوده باید در یک دادگاه عادلانه‌ای محاکمه شوند. دولت در جلسه هفته قبل آمد به این تصمیم رسید که خسارات مردم را پرداخت کند همه به‌طور مساوی ۱۵۰ هزار دلار به‌عنوان خسارت مدنظر قرار دادیم راجع به کسانی هم که این حادثه را به‌وجود آوردند قصور یا تقصیر هر چه بوده در دادگاه محاکمه خواهند شد قطعاً و در این دادگاه هر چه حق و عدل هست ما می‌خواهیم اجرا بشود بدون هیچ اغماضی (تلویزیون شبکه خبر رژیم۱۷دی).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed7a7328-7a2c-4536-b6ca-5693ef9424a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات