728 x 90

آخوند روحانی در شانگهای و گدایی باقیمانده برجام در قرقیزستان! بعد از انفجار کشتی‌ها در دریای عمان

آخوند روحانی در شانگهای
آخوند روحانی در شانگهای

چند روز بعد از شکست سفر هایکو ماس و رئیس اینس‌تکس به ایران و یک روز پس از انفجار و آتش زدن کشتی‌ها توسط پاسداران و شکست سفر شینزوآبه، خامنه‌ای، آخوند روحانی را روانه بازار قرقیزستان کرد تا ضمن ابراز تأسف از خروج آمریکا از برجام، در منتهای بلاهت از سازمان همکاری شانگهای درخواست کند باقیماندگان در برجام« هر چه سریعتر» با رژیم همکاری کنند.

 

آخوند روحانی ـ ۲۴خرداد ۹۸:

«متأسفانه آمریکا به‌طور یکجانبه از این توافق خارج شده و حتی دیگر طرفها و کشورها را نیز مورد تهدید قرار می‌دهد تا قطعنامه ۲۲۳۱شورای امنیت سازمان ملل که خواستار روابط عادی تجاری با ایران است را نقض کند.

جمهوری اسلامی ایران در چارچوب ظرفیتهای برجام از اعضای باقیمانده در این توافق می‌خواهد هر چه سریع‌تر به تعهدات خود در بهره‌مندی جمهوری اسلامی ایران از منافع اقتصادی این توافق عمل نمایند.

دولت جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد همه تسهیلات لازم را برای فعالیت‌های اقتصادی شهروندان، شرکتها و دولتهای عضو این سازمان در ایران فراهم آورد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21fd73f3-dc5a-4e65-a202-58f36dad7fc2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات