728 x 90

آخوند ذوالنوری: غربی‌ها خواسته‌اند برد موشکها را به ۲۰۰کیلومتر کاهش دهیم

آخوند ذوالنوری
آخوند ذوالنوری

آخوند مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع، گفته است غربی‌ها در مذاکرات جدید خواسته‌اند برد موشکهای رژیم «۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتر باشد».

ذوالنوری روز شنبه ۹مرداد به خبرگزاری حکومتی مهر گفت: «می‌خواهند دوربین‌هایی مثل دوربینهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در تأسیسات هسته‌یی مستقر است، در مراکز نظامی و دفاعی وصل کنند تا بر مراکز نظامی و موشکی نظارت داشته باشند».

او هم‌چنین چشم‌انداز مذاکرات وین را مثبت توصیف کرد و گفت که در دولت رئیسی «۱+۵ مطمئناً به توافق گردن خواهند نهاد و یقینا شرایط از وضع موجود بهتر خواهد شد».

 

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع، سه روز پیش در آخرین دیدارش با دولت آخوند روحانی گفته بود که آمریکا توافق جدید را مشروط به گنجاندن بندی در توافق کرده تا بعد از این بتواند با ایران درباره موضوعاتی چون برنامه موشکی مذاکره کند.

یک روز بعد نیز کاظم غریب آبادی، نماینده رژیم نزد سازمانهای مستقر در وین، گفت که آمریکا حاضر به پذیرش لغو تحریم بیش از ۵۰۰شخص حقیقی و حقوقی و لغو دستور اجرایی دولت ترامپ درباره تحریم تسلیحاتی ایران نشده و خروج نام سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی را به گنجاندن یک بند درباره امنیت منطقه و مذاکرات موشکی مشروط کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/582e7e19-fd66-4366-b6cb-ee6c0ae61a04"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات