728 x 90

آخوند حکومتی توسط دو زن آزاده گوشمالی داده شد

گوشمالی آخوند حکومتی توسط دو زن آزاده
گوشمالی آخوند حکومتی توسط دو زن آزاده

به گزارش سایت حکومتی موج رسا (۱۱شهریور) دو زن آزاده در مواجه با آخوند حکومتی او را به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. این سایت حکومتی نوشت: «امروز ساعت ۱۸، یکی از روحانیهای مسن شهر هیدج در منطقه ابهر زنجان، به نام حجت الاسلام فتاحی که در مسیر خود با دو خانم بی‌حجاب مواجه می‌شود با لحن پدرانه درخواست می‌کند که دخترم حجابتان را رعایت کنید. اما با گفتن همین جمله آن ... را مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار می‌دهند.

شایان ذکر است که در تاریخ ۹ شهریور نیز دو جوان عاصی ۲آخوند حکومتی را با لوله فلزی بنحوی گوشمالی دادند که هر دو راهی بیمارستان شدند.

در جریان این حادثه یکی از آخوندهای مضروب در تشریح حادثه گفت: هنگام برگشت از مسجد حجت الاسلام حیدری امام جماعت مسجد کوچه رهبر را دیدم که با تلفن همراه صحبت می‌کرد، بنده هم داخل خودرو بودم دست بلند کرده و سلام کرد، ناگهان دو جوان بدون علت با لوله آهنی به وی حمله‌ور شده به سر و صورتش کوبیدند و مورد ضرب‌وشتم قرار دادند که گویا بیهوش شد. اما دست بردار نبودند هم‌چنان بر بدن وی ضربه می‌زدند، وقتی چشمشان به من افتاد که عمامه دارم به ماشین من حمله‌ور شدند و تمام شیشه‌های ماشین را خرد کردند.

پایین آمدم تا جلویشان را بگیرم که من را هم مورد ضرب‌وشتم قرار دادند و از ناحیه دست مجروح ساختند و به زمین افتادم، هدفی هم جز کشتن نداشتند، با داد و فریادی که کردم وقتی مردم آمدند فرار کردند و وارد یک خانه در همان کوچه شدند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fbe96a2c-7a34-4216-9251-af114d807ce6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات