728 x 90

آخوند جنایتکار حسینی الست: مجاهدین تنها گروهی هستند که دارای تشکیلات فوق‌العاده آهنین هستند

مصاحبه خبرگزاری نیروی تروریستی قدس با آخوند جنایتکار  حسینی الست
مصاحبه خبرگزاری نیروی تروریستی قدس با آخوند جنایتکار حسینی الست

آخوند جنایتکار حسینی الست

رئیس مرکز صدور تروریسم رژیم در آلبانی موسوم به بنیاد سعدی

که روز ۲۵ دیماه ۹۸ توسط دولت آلبانی اخراج شد

مجاهدین تنها گروهی هستند که دارای تشکیلات فوق‌العاده آهنین هستند

و می‌شود از طریق اینها خیلی کارها را در داخل یا بیرون ایران انجام داد

 

چرا مجاهدین روسری را کنار نمی‌گذارند؟

آنها که در اروپا زندگی می‌کنند چرا عزاداریهای آن‌چنانی ضبط می‌کنند

و خیلی عزادار امام حسین (ع) هستند

آنها با همین دام‌ها افراد را جذب کرده‌اند

با شعارهای طلایی و فوق‌العاده زیبا

با آرمانهایی که امام علی (ع) مظهر آن آرمانها بود

 

آخوند حسینی: آخوند جنایتکار احمد حسینی الست رئیس بنیاد پوششی صدور ارتجاع و تروریسم رژیم آخوندی در تیرانا موسوم به بنیاد سعدی که روز ۲۵ دیماه ۹۸ به‌خاطر نقش داشتن در فعالیت‌های تروریستی رژیم در آلبانی و ارتباط با قاسم سلیمانی جلاد به اتفاق یک دیپلمات تروریست دیگر توسط دولت آلبانی اخراج شده بود در گفتگویی با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، هراس رژیم آخوندی از نفوذ و جاذبه مواضع و ایدئولوژی مجاهدین در بین جوانان و جذب آنها را به نمایش گذاشت و تلاش کرد با دروغ‌پردازی و لجن‌پراکنی آخوندی علیه مجاهدین با آن مقابله کند.

 

آخوند حسینی رایزن سابق فرهنگی رژیم آلبانی در مصاحبه با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس - ۱۷بهمن ۱۴۰۰

قبل از انقلاب تقریباً می‌شود گفت بعد از مشروطیت به این طرف؛ وقتی که کودتای ۲۸مرداد رخ داد و سلطنت پهلوی تثبیت شد مردم در یک شوک فکری و شوک فلسفی قرار گرفتند که چرا این‌طور شد؟ نمی‌توانستند ردیابی بکنند آن علت و عواملی را که باعث اون ناکامی‌ها شد. وقتی که می‌خواستند به جمهوری برسند، می‌خواستند به آزادی برسند، سر از استبداد و اختناق و پهلوی و سلطنت درآوردند. این براشون غیرقابل قبول بود. منتها در یک مقطعی روشنفکران و متفکرین بزرگ جهان اسلام به‌خصوص تشیع و در ایران به این مسأله رسیدند که علت و پایه این ناکامی‌ها در غباری است که روی اسلام نشسته و مسلمانها و مردم به جای متن اسلام و آن ارزش‌های واقعی به یکسری خرافات و به یکسری زوائد و حواشی که دور اسلام را گرفته پابند و معتقد شدند و ما بایستی اول این زوائد رو این خرافات رو اینجور چیزا رو از چهره اسلام غبار گیری بکنیم غبارروبی کنیم؛ تا آن اسلام واقعی شکل و شمایل خودش را نشان دهد و مردم با اسلام واقعی حرکت بکنند. تو همین جهت دو تا جریان عمده شکل گرفت که اینها قصدشون بر این بود که اسلام را احیا بکنند؛ اندیشه‌ها و آموزه‌های اسلامی را احیا بکنند... ... . یعنی مدرنیته را اصل قرار دادند بعد بر اساس اون اسلام رو اصلاحاتی درش انجام می‌دادند و غبار گیری می‌کردند. هر چیزی که با...

 

خبرنگار تسنیم: یعنی مبنای تفکرشون از غرب گرفته می‌شد؟

 

آخوند حسینی: . از غرب گرفته می‌شد. هر چیزی که با مدرنیته نمی‌خواند آن را خرافه و سنت و فلان و اینها می‌گفتند و آن را به‌عنوان مسأله‌ای غیرلازم و غیرضروری کنار می‌گذاشتند. این یک جریان بود که بر این مبنا حرکت می‌کرد. جریان دیگری شکل گرفت که اینها می‌خواستند اصلاحات بکنند و غبارگیری کنند و آن متن اسلام را به مردم نشان دهند؛ منتها آنها مبنا و منشاء حرکتشان و نقطه آغازشان عبارت بود از خود متون دینی: قرآن کریم، وحی و نهج‌البلاغه، احادیث، سنت و عقل به این منابع تکیه می‌کردند... ... . . ۱۷هزار... . را به گلوله بستند و ترور کردند... . .

 

خبرنگار تسنیم: این برای زمان دهه۶۰است؟ یعنی همان سال۶۰-۶۱ که مبارزه مسلحانه؟!

آخوند حسینی: بله اینها همان اوایل دهه۶۰به‌دلیل فاصله‌یی که از انقلاب و نظام گرفتند و اختلاف سیاسی که با انقلابیون پیدا کردند مخصوصاً حضرت امام چون حضرت امام حاضر نشد پذیرای اینها شود و اینها تا زمانی که خودشان و تفکرشان را اصلاح نمی‌کردند حضرت امام پذیرای اینها نمی‌شد در نتیجه اینها وقتی فاصله گرفتند به عصبیت افتادند و تعصب کور پیدا کردند... ... ... ... ... .

 

خب صحبت سر این است این جریانی که امروز حتی در نزد اپوزیسیون اعتبار نداره تا چه برسد به ملت خودمان که اینجا که اصلاً و ابداً جایگاهی ندارند این چطور میشه آمریکایی‌ها مجدد دارند روی این سرمایه‌گذاری می‌کنند؟... ... این جان بولتون یکی از خصوصیاتش همین است که در بلند کردن آوازه سازمان مجاهدین خلق و منافقین در سطح اروپا و آمریکا از جان مایه گذاشت و همه زندگی‌اش را روی این گذاشت آن «مکین» هم که به درک واصل شد او هم همین کار را می‌کرد، تا بقیه... ... . چون پارلمانشان هم سرمایه‌گذاری می‌کند، اینها بر اساس کدام فلسفه و کدام تفسیر چه درکی از این ماجرا دارند؟ چرا حاضر می‌شوند مجدداً سرمایه‌گذاری کنند؟ ریشه این ماجرا کجاست؟... ... آیا این ارزش خاصی دارد که امروز روی این آن‌قدر سرمایه‌گذاری کنند و منتقل کنند به یک کشور اروپایی و در آنجا دنیایی از امکانات را در اختیارشان بگذارند؟ باز دوباره هزینه‌های سنگین هزینه‌های سنگین که می‌گیم صرفاً مسأله مادی دلار و یورو نیست بحث سر اینه که آمریکاییها حیثیتشون رو گذاشتن وسط یعنی فرانسه با آن همه ادعا آمریکا با آن همه ادعا روی حقوق‌بشر و فلان باز دوباره روی همین‌ها دارن سرمایه‌گذاری می‌کنند این نشان می‌دهد که بایستی یک چیزی این وسط باشد.

 

خبرنگار تسنیم: یعنی اینها منافقین شما می‌فرمایید که پتانسیلی دارند که بتونند علیه جمهوری اسلامی اقداماتی انجام دهد؟... ...

آخوند حسینی: ببینید اینها را یک مجموعه‌یی می‌دیدند که در بین اپوزیسیون تنها گروهی هستند که دارای تشکیلات فوق‌العاده آهنین هستند و به‌شدت در اختیار هستند و می‌شود از طریق اینها خیلی کارها را در داخل ایران و یا بیرون ایران انجام داد.

 

خبرنگار تسنیم: و وابسته به غرب.

آخوند حسینی: به‌شدت اصلاً اینها در وابستگی گوی سبقت را از همه مخالفان ربودند... ... . آمریکایی‌ها اینها را از عراق بیرون آوردند تا در یک نقطه‌ای امنیت داشته باشند. آلبانی را انتخاب کردند حالا چرا آلبانی را انتخاب کردند، مسأله طولانی است که جای خودش باید جداگانه بحث شود. ولی از حدود سه - چهار سال پیش تقریباً از ۵سال پیش که اینها را به آلبانی آوردند سه مرحله را طراحی کردند: ۱-مرحله تثبیت و استقرار ۲-مرحله بازسازی و نوسازی و ۳-مرحله بهره‌برداری

در مرحله تثبیت و استقرار همان سال اول کارش را تمام کردند در آلبانی ساختمانها امکانات در مانز در شهرک منطقه مانز در واقع برای اینها شهرکی تدارک دیدند و استقرار پیدا کردند و اون کارهای خودشان انجام شد و یکسری امتیازاتی هم بهشون دادن حق شهروندی و نمی‌دونم دیگه امکانات مختلفی که بتوانند راحت اونجا زندگی کنند... ... .

خب اینها جوان بودن نوجوون بودن پیوسته بودند به این سازمان مجاهدین خلق و فریب خورده بودن و فکر می‌کردن آینده و عدالت علی (ع) و فلان در گرو کار اینهاست با این حال و هواها رفته بودند و اینها در یک قرنطینه بسیار سنگین نظامی زندگی کرده بودند وقتی در یک فضای آزاد اروپایی آمدند و در آلبانی قرار گرفتند اینها بایستی با آخرین تکنولوژی‌های نرم‌افزاری و فضای مجازی و اینترنتی آشنا بشوند. دوره‌های آموزش گذاشتند دو سه سال طول کشید که شخصیت‌های برجسته آموزشی، معلمین و اساتید از سوئد و فرانسه و آمریکا به آلبانی آمدند تا برای اینها دوره‌های آموزشی می‌گذاشتند... ... .

می‌دانید که الآن حدود ۳هزار نفر از اینها کارشان فقط این است، کار دیگه‌ای که ندارند در سوله‌های بزرگی که تدارک دیده‌اند دستگاههای فوق‌العاده مدرنی که در اختیارشان قرار گرفته آموزش‌هایی که پیدا کردند، صبح رأس ساعت ۸ وارد این سالن‌ها می‌شوند و پشت دستگاهها می‌نشینند و تمام نماز جمعه‌های ایران را گوش می‌دهند، تمام سخنرانی‌های پیش از نطق مجلس، تمام دعواهای حزبی، باندی، گروهی، مناظره‌ها، مصاحبه‌ها، تمام مقالات همه این‌ها را رصد می‌کنند به‌طور کلی ایران را دارند رصد می‌کنند؛ از دل اینها اختلافات را بیرون می‌کشند، ضایعات را بیرون می‌کشند، مسائلی که یک بنده خدایی مثلاً در یک جایی یک طلبه‌ای یا یک استاد دانشگاهی یا یک دانشجویی یک حرفی زده و خیلی حرف نخراشیده و نتراشیده‌ای است، این را بلافاصله مرتبش می‌کنند و بولدش می‌کنند و برجسته‌اش می‌کنند تو سطح جهان منتشر می‌کنند. این شناخت مردم را از دین و اسلام مرتب در حال مخدوش کردن هستند تمام تلاششان بر این است که در ایران البته من منکر این نیستم که کارکرد و رفتار خود ما مسئولان حرف اول را می‌زند، در بی‌اعتماد کردن مردم. آن نقش اصلی را داخلی‌های بی‌عرضه و ناتوان و احیاناً کج فهم دارن بازی می‌کنند و نقش ایفا می‌کنند منتها آنها در حال بهره‌برداری می‌کنند اونا دارن از همین حرکات نسنجیده و از همین گرفتاریهایی که برای مردم پیش آمده دارن بهره‌برداری می‌کنند ایمان مردم رو اعتماد مردم رو سست می‌کنند و این جنگ نرمی است که امروز آن مرحله بهره‌برداری را داره سامان می‌دهد.

بعد از استقرار و تثبیت و بعد از نوسازی و بازسازی حالا به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند و بهره‌برداری هم می‌کنند... ... .

 

خبرنگار تسنیم: حاج آقا با یکی از این اعضایی که به‌تازگی به این گروهک پیوسته بود گپ و گفتی داشتم در خصوص این‌که خوب به‌هرحال چه شد که شما علاقه‌مند شدید که به مجاهدین خلق بپیوندید؟ گفتند: در فضای مجازی اینستاگرام و توئیتر با آنها آشنا شدم و قراری در ترکیه گذاشتیم و من با اونها ملاقات کردم و با اونا صحبت کردم. نکته جالبی که ایشان به بنده گفتند خیلی برای من جالبه اونم اینه که ایشون می‌فرمودند که من اسلام واقعی را توسط اینها دارم می‌بینم. که من وقتی بهشون گفتم که چطوری این موضوع رو شما می‌گید با این‌که آنقدر دارن کشتار می‌کنند و این جنایتها رو کردن می‌گفت: نه، حرف‌های خیلی قشنگی در مورد اسلام و تشیع می‌زنند. این نوع نگاه منافقین به‌نظر شما چه لطماتی رو الآن به انقلاب اسلامی وارد می‌کنه و این چه حرف‌هایی هستش که برای جوونهای ما پذیرش دارد و اونها اینو قبول می‌کنند و بهش علاقه‌مند می‌شوند؟... ...

آخوند حسینی: ببینید چرا منافقین این روسری را کنار نمی‌گذارند؟ اونها که توی اروپا دارند زندگی می‌کنند دیگه چرا عزاداریهای آن‌چنانی ضبط می‌کنند و در فضای مجازی و بیرون پخش می‌کنند؟ انگار اینها هیئت‌های دائمی دارند و کلی عزادار امام حسین (ع) هستند اصل این نکته همین جا نهفته است. آنها با همین دام‌ها افراد را جذب کرده‌اند، با شعارهای طلایی و فوق‌العاده زیبا، با آرمانهایی که امام علی (ع) مظهر آن آرمانها بود، عدالت‌خواهی و آزادیخواهی این شعارها را دادند و در عمل هم ظاهراً نشان دادند که مراعات می‌کنند، حجاب رو، احکام دینی و مسائل شرعی رو.. (خبرگزاری تسنیم ۱۷بهمن۱۴۰۰). .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43b59405-6427-4742-b318-5779cbea0208"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات