728 x 90

آخوند محمدجعفر منتظری: بسیاری از جوانان ما به‌دام رسانه‌های خارجی و دشمن افتادند و امروز گرفتار زندان و حبس شدند

آخوند محمدجعفر منتظری
آخوند محمدجعفر منتظری

آخوند محمدجعفر منتظری دادستان کل رژیم:

بسیاری از جوانان ما به‌دام رسانه‌های خارجی و دشمن افتادند

و امروز گرفتار زندان و حبس شدند

 

آخوند جعفر منتظری، دادستان کل رژیم، در جلسه‌یی در قم درباره قیام سراسری گفت: واقعیت این است که بسیاری از جوانان ما به‌دام رسانه‌های خارجی و دشمن افتادند و امروز گرفتار زندان و حبس شدند و لازم است تا نهادهای فرهنگی مانند حوزه علمیه به این افراد کمک کنند.

وی افزود: تلاش دشمنان برای نابودی نظام از ابتدای دوران پیروزی بیشتر شده و یک روز در ۴۳سال گذشته را نمی‌توان پیدا کرد که آنها متناسب با شرایط و به شکل‌های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام نبوده باشند.

طی حوادث اخیر دشمن تلاش کرد تا محموله‌های زیادی از سلاح‌های سبک و سنگین در بین اغتشاش‌گران توزیع کند.

باید ملت نسبت به هجمه همه‌جانبه دشمنان در ابعاد مختلف آشنا شوند؛ شرایط و فشارهای کنونی بسیار بیشتر و بدتر از دوران جنگ ۸ساله است.

آخوند جعفر منتظری هم‌چنین گفت: بعد از رسیدگی به پرونده اغتشاش‌گران در تمام استان‌ها، بسیاری از دستگیرشدگان حوادث اخیر که نقش مؤثری در اغتشاشات اخیر نداشتند آزاد شدند، ولی کسانی که دست به تخریب اموال عمومی و قتل زدند با آنها برخورد می‌شود.

وی گفت: در همین هفته گذشته بحث حقوق‌بشر را کلید زدیم و تلاش کردیم از این مجموع کشورهایی که در این شورا بودند، تلاش فراوان کردیم تا تعداد کسانی که رأی مثبت می‌دهند، کاهش پیدا کنند، کارهایی شد که رأی مثبت به پانزده شانزده تا هم نرسد اما ظرف ۲روز رفتند با کشورهایی که می‌توانستند صحبت کردند و این رأی را به ۲۵ رساندند چرا که مسأله حقوق‌بشر را دارند مطرح می‌کنند.

(خبرگزاری انتخاب رژیم - ۱۱آذر)

آخوند جعفر منتظری دادستان کل رژیم

بنده امروز پای مسأله فیلتر کردن‌ها ایستادم و خیلی فحش خورده‌ام

امروز یک وی.پی.ان را می‌بندیم، بلافاصله با روش دیگر در اختیار قرار می‌گیرد

بایستی کلاً فضای مجازی را ببندیم

بزرگ‌ترین خیانت دولت قبل

سرپیچی از فرمایشات حضرت آقا در مورد فضای مجازی بود

 

خبرگزاری حکومتی انتخاب ۱۱آذر ۱۴۰۱ نوشت: جعفر منتظری دادستان کل گفت: بنده امروز هم پای مسأله فیلترکردن‌ها ایستادم و خیلی فحش خورده‌ام؛ ما امروز یک وی.پی.ان را می‌بندیم، بلافاصله با روش دیگر آن هم از خارج از کشور در اختیار قرار می‌گیرد. یا بایستی کلاً فضای مجازی را ببندیم که نه مورد تأیید مسؤلین عالی نظام هست، نه امروز امکانش هست... آن زمانی که حضرت آقا فرمودند شبیخون فرهنگیست، مسئولان فضا را رها کردند، آن زمان که فرمودند فضای مجازی، باز شاهد رهایی بودیم؛ در دولت قبل بزرگ‌ترین خیانت دولت قبل، همین سرپیچی از دستور آقاست. ما فریاد زدیم اما به نتیجه نرسیدیم چون تمام اختیارات به دست بنده نیست. بنده به‌عنوان دادستان کل، برای مسئولینی که مرتکب این تخلفات شدند، پرونده تشکیل دادم، ثبت هم شد ولی این‌که رسیدگی نشده، من نمی‌توانم علت این مسأله را عرض کنم.

(خبرگزاری انتخاب رژیم - ۱۱آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6370cdd-222b-4426-9393-102734a93f9c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات