728 x 90

آخوند اژه‌ای: با کسانی که می‌خواهند از قضیه حجاب به نظام ضربه بزنند باید با برنامه وارد شد و باید قاطعانه عمل کرد

آخوند اژه‌ای سر دژخیم قضاییه جلادان
آخوند اژه‌ای سر دژخیم قضاییه جلادان

آخوند اژه‌ای سر دژخیم قضاییه جلادان:

باکسانی که می‌خواهند از قضیه حجاب به نظام ضربه بزنند

باید با برنامه وارد شد و باید قاطعانه عمل کرد

 

پاسدار وحیدی، وزیر کشور دولت رئیسی جلاد

کشف حجاب جرم محسوب و با هنجارشکنان برخورد می‌شود

 

دادستان قضاییه جلادان در بیرجند:

خودروی افراد بی‌حجاب از یک تا ۲۰روز توقیف می‌شود

 

خبرگزاری قضاییه جلادان خبر داد که سردژخیم اژه‌ای به تمامی مراجع ذیربط قضایی دستور داد تا آمادگی لازم را برای همکاری و حمایت از اجرایی شدن سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی و مقولات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و موضوع حجاب داشته باشد.

این منبع افزود: اژه‌ای بر حمایت از نیروهای انتظامی و امنیتی در راستای شناسایی جریانهای وابسته و مرتبط با سرویسهای جاسوسی بیگانه که اهداف خاصی را در قضیه ناهنجاریهای اجتماعی دنبال می‌کنند تأکید کرد. (خبرآنلاین رژیم ۲۱فروردین)

 

سردژخیم قضاییه جلادان هم‌چنین گفت: با کسانی که می‌خواهند از قضیه حجاب به نظام ضربه بزنند، باید با برنامه وارد شد و با حساسیت عمل کرد... دشمن در حال تلاش برای توطئه‌چینی است.

باید قاطعانه و بدون اغماض عمل کرد و از دشمنان و جنگهای تبلیغاتی آنان نهراسید.

(خبرگزاری ایلنا رژیم ۲۱فروردین)

 

آخوند تسایی زهان، دادستان رژیم در بیرجند درباره اقدامات قضاییه جلادان علیه زنان گفت: افراد بی‌حجاب وقتی به محاکم احضار می‌شوند بالای یک میلیون تومان جریمه و در صورت تکرار با افزایش جریمه و محرومیت از امکانات در جامعه روبه‌رو خواهند شد.

وی افزود: خودروی افراد بی‌حجاب از یک تا ۲۰روز توقیف می‌شود

(خبرگزاری انتخاب رژیم ۲۱فروردین)

 

پاسدار وحیدی، وزیر کشور دولت رئیسی جلاد خطاب به استانداران رژیم گفت، رعایت حجاب به‌عنوان قانون باید مدنظر همگان قرار گیرد و کشف حجاب جرم محسوب و با هنجارشکنان برخورد می‌شود.

(خبرآنلاین رژیم ۲۱فروردین)

ارگان آخوندی موسوم به جامعهٔ مدرسین حوزهٔ قم در یک بیانیهٔ سرکوبگرانه اعلام کرد: نهادهای مسئول در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به وظایف قانونی خود درباره حجاب عمل کنند.

(خبرگزاری دانشجو رژیم ۲۱فروردین)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/582705a4-a9a5-47da-aba9-2ee199a322c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات