728 x 90

آخوند احمد خاتمی: دومین برنامه سران اغتشاشات جنگ مسلحانه بود

احمد خاتمی
احمد خاتمی

آخوند احمد خاتمی روز ۱۹اسفند در نمایش جمعه امروز تهران در وحشت از قیام سراسری مردم ایران گفت: سران اغتشاشات سه برنامه داشتند، دومین برنامه آنها جنگ مسلحانه بود.

آخوند احمد خاتمی با گذشت ۵ماه از قیام سراسری در بیش از ۲۸۲شهر با ۷۵۰شهید و ۳۰۰۰۰دستگیری به‌ثبت رسیده است گفت: سران اغتشاش سه تا برنامه داشتند برای آسیب رساندن به نظام، اولین برنامه آنها آوردن مردم به کف خیابان‌ها است.

دومین برنامه‌یی که داشتند جنگ مسلحانه بود، آذرماه اینها اعلام جنگ مسلحانه کردند و فراخوان هم دادند.

آخوند احمد خاتمی با سوز و گداز بخاطر به آتش کشیدن بنرها و مجسمه‌ها خامنه‌ای، خمینی و دژخیم قاسم سلیمانی و انفجار مقرات و پایگاههای سپاه و بسیج ضدمردمی گفت: سومین برنامه‌یی که اینها دارند ایذا دائم هست یعنی اذیت کردن است.

احمد خاتمی بعد از افشای طرح و برنامه رژیم آخوندی در پی مسمومیتهای سریالی دختران دانش آموز با مقصر جلوه دادن مردم و دانش آموزان گفت: مسمومیت‌های پیاپی را من از مصادیق این ایذا می‌بینم از مصادیق این اذیت می‌بینم، آن مقداری که هست واقعاً هست، حالا مقداری از آن تلقین و مقدارش استرس اینها جداست اما این‌که این واقعیت تلخ به‌وقوع پیوسته هیچ تردیدی نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/08eaf44f-e51f-4123-8326-9ca972659281"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات