728 x 90

آخوند احمد خاتمی: در این ۱۲۰روز بی‌پرده می‌گویم مجاهدین که ۱۷هزار نفر را ترور کردند اتاق فکر دست اینها بود

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی

آخوند احمد خاتمی: در این ۱۲۰روز بی‌پرده می‌گویم مجاهدین‌ که ۱۷هزار نفر را ترور کردند اتاق فکر دست اینها بود

 

احمد خاتمی عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع ۲۲بهمن ۱۴۰۱:

در این ۱۲۰روز حدود ۱۲۰روز اغتشاشگران که به امر اربابانشان عمل می‌کردند به صراحت و بی‌پرده می‌گویم منافقین آدم کش که ۱۷هزار نفر را ترور کردند اتاق فکر دست اینها بود و به حمدالله با افتخار می‌گوییم تیرشان به سنگ خورد و در اهدافشان ناکام ماندند و ناکام خواهند بود.

خط دشمن خط تخریب خدمتگذاران شما است این خط است که همش بگویند فلان مسئول دروغ می‌گوید فلان مسئول دروغ می‌گوید.

(تلویزیون شبکه فارس رژیم ۲۲بهمن)

 

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع در تبریز

بدون شک ما اهل تجدید نظر در مبانی انقلاب و اندیشه سیاسی حضرت امام و حضرت آقا نیستیم

ولی ما می‌دانیم و باید در روش‌های خودمان بازنگری کنیم

پاسدار قالیباف ۲۲بهمن ۱۴۰۱:

ما باید تلاش کنیم که وقتی خدای نکرده ضعفهای خودمون رو در سایه دین پنهان نکنیم ضعفهای خودمون رو به‌خاطر نجابت مردم‌مون بهش بی‌توجه نکنیم و دشمن رو به طمع نیندازیم.

این وظیفه همه ماست که ما بتوانیم به وقت قدرت حل مسأله داشته باشیم و مسائل و مشکلات خودمون رو با اولویت مسائل و مصالح و سختی‌های حوزه اقتصادی و اجتماعی حل و فصل کنیم، و تلاش کنیم که موضوعات رو حل کنیم و خدای نکرده توجیه نابجا کارهای اشتباه خودمون رو نکنیم.

ما باید در این چگونگی کارآمد سازی مبتنی بر بازسازی اصیل و مبانی اصولی انقلاب مبتنی بر معنویت و عقلانیت و عدالت که حضرت آقا فرمودند امام ما امام تحول است.

بدون شک ما اهل تجدید نظر در مبانی انقلاب و اندیشه سیاسی حضرت امام و حضرت آقا نیستیم، ولی ما می‌توان می‌دانیم و باید در روش‌های خودمون بازنگری کنیم چون برای این تحول و برای این بازسازی و حکمرانی نیازمند این تحول هستیم.

هم‌چنانی که در این تحول نیازمند این هستیم که توجه ویژه به جوانان به زنان و به نخبگان جامعه داشته باشیم. در این نباید شک کنیم که این تحول رو باید رقم بزنیم.

در فرصت‌های مناسب حتماً این بحث رو از تریبونهای مجلس و تریبونهایی که هست این را خواهم گفت و توضیح خواهیم داد که چگونه این تحول رو با مردم در این عرصه باید انجام بدیم و بدانیم که هیچ جایگزینی برای حل مشکلات مردم جز با خود مردم نداریم و هر راهی غیر از این راه بیهوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10d5d550-42ed-4b1f-b1bf-07b4bb8574fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات