728 x 90

آخوند آملی لاریجانی: هیچ‌گاه تصمیمات شورای نگهبان را تا این حد غیرقابل دفاع نیافته‌ام

آخوند آملی لاریجانی - خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
آخوند آملی لاریجانی - خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

در پی حذف و جراحی گسترده کاندیداهای سیرک انتخابات توسط شورای نگهبان خامنه‌ای، جنگ گرگهای سران نظام اوج گرفت.

آخوند آملی لاریجانی که خود عضو شورای نگهبان خامنه‌ای است در چند توئیت نوشت: هیچ‌گاه تصمیمات شورای نگهبان را تا این حد غیرقابل دفاع نیافته‌ام؛ چه در تأیید صلاحیتها و چه در عدم احراز صلاحیت‌ها. ‏سبب این نابسامانی‌ها تا حد زیادی، دخالت‌های فزاینده دستگاههای امنیتی از طریق گزارشهای خلاف واقع، در تصمیم‌سازی برای شورای نگهبان است.

آخوند صادق لاریجانی نوشت: در میانه این زمانه غریب و رفتارهای عجیب به خدا پناه می‌بریم!!!!

پاسدار سرتیپ لاریجانی پس از رد صلاحیت توسط شورای نگهبان در بیانیه‌یی نوشت: حال که روند انتخابات این‌گونه رقم زده شد، بنده راضی به رضای الهی هستم.

جهانگیری، معاون آخوند روحانی پس از رد صلاحیت توسط شورای نگهبان در بیانیه‌یی نوشت: به خدا پناه می‌برم و عدم احراز صلاحیت بسیاری از شایستگان را تهدیدی جدی برای مشارکت همگانی می‌دانم.

علی مطهری، نایب‌رئیس پیشین مجلس ارتجاع نوشت: از رد صلاحیت خودم با وجود آن‌که می‌دانم دلیل قانع‌کننده‌ای ندارد می‌گذرم، اما از رد صلاحیت لاریجانی که همیشه گوش به‌فرمان نظام بوده در حیرتم.

مصطفی تاجزاده نوشت:«رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در این دوره چنان ناموجه و امنیتی بوده که صدای اعتراض عضو بیست ساله شورای نگهبان را درآورده است. سوگمندانه باید گفت در دوره انتقال کار از مهندسی انتخابات گذشته و به انتصابات رسیده است».

وزارت کشور رژیم اسامی کاندیداهای سیرک انتخابات را که مورد تأیید شورای نگهبان هستند را اعلام کرد.

بر اساس اعلام نهایی اسامی، پاسدار علی لاریجانی و جهانگیری، معاون رئیس‌جمهور کنونی رژیم رد صلاحیت و حذف شدند.

اسامی تأیید شده توسط شورای نگهبان عبارتند از: سعید جلیلی، ابراهیم رئیسی، محسن رضایی، علیرضا زاکانی، حسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در پیامی گفت: سلاخی و حذف کاندیداهای نمایش انتخابات، خیز برداشتن برای یکپایگی رژیم و حداکثر سرکوب و انقباض نشانه آشکار بحران سرنگونی و فاز پایانی دیکتاتوری دینی و تروریستی است.

رئیسی جلاد ۶۷ قاتل مجاهدین و یکی از بزرگترین جنایتکاران علیه بشریت رئیس جمهور بعدی رژیم است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e5623a4-9c52-491d-abc2-e67751a384dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات