728 x 90

آخوند آقا تهرانی: مجاهدین نظام را به مخاطره انداخته‌اند

آخوند مرتضی آقاتهرانی
آخوند مرتضی آقاتهرانی

امروز دوشنبه ۱۰خردادماه آخوند مرتضی آقا تهران طی سخنانی در خبرگزاری مجلس رژیم ضمن هشدار نسبت به شرایط رژیم در مورد تهدید اصلی نظام هشدار داد و گفت: «ما که انقلاب را راه می‌اندازیم، تا به قدرت نرسیدیم منافق خیلی پیدایش نیست وقتی به قدرت می‌رسیم منافقین پیدایشان می‌شود.

منافقین چه کسانی هستند؟ همان افراد داخل بچه مسلمانهایی هستند که به ظاهر مسلمان هستند ولی در واقع کافر در واقع مسلمان نیستند و اگر دقت بکنید همینها نظام را به مخاطره انداخته‌اند و می‌اندازند.

بیرون خیلی کاری نمی‌توانند بکنند، آمریکا مگر کجا توانسته نابود کند، افغانستان را به اون وضع انداخته، عراق را به اون وضع انداخته، سوریه و جاهای دیگر ولی نابود نمی‌تواند بکند! بدانید منافق داخلی خطر دارد!».

آخوند طباطبایی‌نژاد در اصفهان در نمایش جمعه ۲۳اردیبهشت، کسانی را که می‌گویند در انتخابات شرکت نمی‌کنند از مجاهدین دانست. وی گفت: «گاهی من تعجب هستم که صدا و سیما دور برمی‌دارد از افراد می‌پرسد که شما رأی می‌دهید یا نمی‌دهید؟ می‌گوید رأی نمی‌دهیم! و این باعث تأسف است که آدم واقعاً ببیند افرادی به‌خاطر یک مسائل و مشکل جزئی! البته من قبول دارم در کشور ما همه‌جور آدمی هستند، این منافقین که همه آنها نرفته‌اند».

در شرایطی که خامنه‌ای در پی جراحی نظامش و یک پایه کردن حکومت قتل‌عام است، آخوندهای حاکم به‌شدت از تأثیرگذاری مجاهدین بر شرایط فعلی در هراس هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5311a50-437c-4473-8789-f9364e4c27b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات