728 x 90

به آتش کشیدن پایگاه بسیج ضدمردمی - فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

فعالیت کانونهای شورشی در ماه محرم
فعالیت کانونهای شورشی در ماه محرم

کانونهای شورشی به‌مناسبت ماه محرم و ادامه عاشورای حسینی اقدام به پخش تراکت، پوستر و شعارهایی در راستای سرنگونی رژیم ضدبشری ولایت فقیه کردند.

السلام علیک یا ثارالله وبن ثاره و الوتر الموتور
سلام بر تو ای خون خدا، و ای فرزند خون خدا، ای تنها مانده‌یی که هنوز انتقام خونت بازپس ناگرفته است، سلام بر تو ای سرور شهیدان، ای چراغ هدایت و ای سفینه نجات؛ ای که خون پاکت برای همیشه راهنما و انگیزاننده پیشتازان رهایی انسان، باقی خواهد ماند. درود خدا بر تو باد و بر همه روانهای پاک و پاکیزه‌یی که در آستان تو فرود آمدند.
سلام بر محرم حسینی، بزرگترین حماسه تاریخ بشری؛ سلام بر پیشوا و مقتدای تاریخی مجاهدان، حسین‌ بن علی علیه‌السلام؛ سلام بر ماه خیزش علیه ستم و بر قهرمانان شهید محرم که درس جاودانی برخاستن، و« نه» گفتن به‌زور و تحمیل و ارتجاع و استبداد را به تاریخ آموختند.

 

به آتش کشیدن پایگاه سرکوب

اعضای کانون شورشی ۸۹۳صومعه‌سرا (گیلان) در امتداد راه حسین (ع) اقدام به آتش کشیدن پایگاه بسیج ضدمردمی رژیم ولایت فقیه که از پایگاههای سرکوب محسوب می‌شود کردند. اعضای این کانون شورشی همزمان با سوزاندن ورودی این مقر سرکوب تراکت مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی را پخش کردند.

 

نصب تراکت محرم و پوستر مریم رجوی - کرمانشاه، تهران و زنجان

اعضای یکی از کانونهای شورشی کرمانشاه با نصب پوستر مریم رجوی به‌مناسبت ماه محرم و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، با امام حسین(ع) برای ادامه راه و برکندن ریشه ظلم حکومت دین فروشان و سرنگونی رژیم ولایت فقیه تجدید عهد کردند. اعضای این کانون شورشی در پیام ارسالی خود گفتند، «امسال سال خونه، آخوند سرنگونه، حکومت یزیدی سرنگون، سرنگون، سرنگون».

در تهران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر با تراکتی که بر آن شعار، «خون حسین است به جوش آمده، ملت ایران به خروش آمده» به رژیم یزیدی آخوندی، نه گفتند.

اعضای کانون شورشی ۷۷۷تهران نیز در راستای تلاش برای سرنگونی این رژیم ضدبشری با شرکت در دسته‌های عزاداری حسینی شعار «محرم ماه خونه، آخوند سرنگونه» را بلند کردند.

در زنجان نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر اقدام به نصب تراکتهایی با مضمون «ماه محرم، ماه قیام برای آزادی» و « ماه ماه خون است، یزید سرنگون است» کردند. تراکتهای فوق در نقاط مختلف، از جمله در ورودی دبیرستان استعدادهای درخشان و مسجد قبا و مسجد امام محمد باقر این شهر نصب شد.

 

محرم ماه خونه خامنه‌ای سرنگونه – امیدیه، ارومیه و تهران

اعضای کانون شورشی ۷۵۲امیدیه (خوزستان) نیز با پخش تراکتهای « محرم ماه خون است خامنه‌ای سرنگون است – درود بر مجاهد حسینی، مرگ بر حکومت یزیدی – سلام بر حسین، لعنت بر خمینی» بر استمرار راه حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و دین فروشی تأکید کردند.

در ارومیه نیز اعضای کانونهای شورشی در امتداد راه حسین (ع) و در تلاش برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه اقدام به نصب پلاکاردی به مضمون « حکومت یزیدی سرنگون سرنگون، هیهات من الذله» کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران نیز با نصب تراکت « حکومت یزیدی سرنگون سرنگون – هیهات من الذله» بر پل عابر پیاده، برای سرنگونی رژیم پلید آخوندی اعلام آمادگی کردند.

اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی تهران نیز با دیوارنویسی شعارهای «راه حسین در ایران راه مجاهدین است – درود بر مجاهد حسینی، مرگ بر حکومت یزیدی» برای سرنگونی حکومت پلید ولایت فقیه تجدید عهد کردند.

اعضای کانونهای شورشی دیگری نیز در تهران اقدام به نوشتن شعارهایی نظیر« حکومت یزیدی سرنگون است، به امید آزادی – محرم ماه خونه یزید سرنگونه – این ماه ماه خونه، خامنه‌ای سرنگونه – مرگ بر خامنه‌ای – حکومت یزیدی سرنگون سرنگون – مرگ بر خامنه‌ای ضحاک و...» در اماکن مختلف کردند.

 

دیوارنویسی آخوند سرنگونه – گرگان، گلستان و نجف‌آباد

در گرگان نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر با دیوارنویسی گسترده شعارهای « ماه محرم ماه خونه، آخوند سرنگونه – حکومت یزیدی سرنگون سرنگون – محرم ماه خونه، خامنه‌ای سرنگونه – مرگ بر خامنه‌ای – درود بر مجاهد حسینی، مرگ بر حکومت یزیدی» در اماکن مختلف، بر ادامه راه حسین (ع) برای سرنگونی ظلم و دین فروشی، پای فشردند.

در گلستان نیز اعضای کانونهای شورشی این شهر اقدام به دیوارنویسی شعار، « سقوط نظام را در فقر مردم، فساد سران و درگیری آنها ببینید. مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی»

اعضای کانونهای شورشی نجف‌آباد نیز با دیوارنویسی شعارهای « محرم ماه خونه خامنه‌ای سرنگونه» در اماکن مختلف این شهر، بر استمرار راه حسین (ع) برای نابودی ظلم و دین فروشی تأکید کردند

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56348f76-c3de-4d12-8692-8aed0ed45cd6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات