728 x 90

به آتش کشیدن بنر خامنه‌ ای و خمینی– تبریک میلاد مجاهدین، فعالیت کانونهای شورشی

فعالت کانونهای شورشی
فعالت کانونهای شورشی

کانونهای شورشی به‌مناسبت پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران، با نصب پوسترهایی از بنیانگذاران سازمان و مسعود رجوی و نصب بنر و تراکت در شهرهای ایران اسیر، این روز خجسته را گرامی‌داشتند.

مریم رجوی در پنجاه و دومین سالگرد تأسیس مجاهدین از جمله گفت: سلام‌ها و تبریک‌های بسیار به‌ مسعود که، این جنبش را از گردنه‌های سخت و هولناک عبور داده، مبانی نظری و سیاسی این مبارزه را تدوین کرده، و برای تربیت نسلی که عهده‌دار و پیشتاز این مبارزه است، قیمت سنگینی پرداخته است.

اگر تمام این ۵۲سال را از نظر بگذرانیم، چکیده تاریخ مجاهدین این است که این سازمان دژ استوار آزادی ایران و سازنده و الهام‌بخش ارزش‌های پیشرو مبارزاتی و آرمانی است. مبارزه‌یی که تا سرنگونی استبداد مذهبی و نفی هر جنسی از بهره‌کشی و تبعیض ادامه دارد.
خوشا مجاهدین که در مبارزه برای پیش‌بردن این هدف، قاطع و بی‌شکاف و بی‌تردید ایستاده‌اند. کوه‌ها لرزیدند؛ اما مجاهدین برای سرنگونی ولایت فقیه از جای خود تکان نخوردند.

زهرا مریخی که در این مراسم به‌عنوان مسئول اول مجاهدین سوگند خورد، سازمان مجاهدین را «سرخ‌ترین و خونین‌ترین در عین‌حال زیباترین و پرافتخارترین نام در تاریخ ایران» خواند و آن را «یک دانشگاه بزرگ از مناسبات انسانی، جامعه‌‌یی با بالاترین عواطف، دردمندی و مسئولیت‌پذیری سیاسی و اجتماعی» توصیف کرد. سازمانی که «تاریخچه‌اش با فدا و رنج و خون تنیده شده و در شکنجه‌گاهها و زندانها و رزمگاه های گوناگون، بن‌بستها را با فدای بیکران و صداقت راهبران آرمانی‌اش مسعود و مریم رجوی درهم‌شکسته است. از این‌رو مفت خوردن، بی‌هزینگی، سیاست پیشگی، نان به نرخ روز خوردن، دست در جیب خلق کردن، و غیرمسئول بودن در این سازمان جایی نداشته و ندارد و مجاهد خلق جز به آزادی خلق و میهنش نمی‌اندیشد».

 

به آتش کشیدن بنر خامنه‌ای و خمینی در خورموج بوشهر

اعضای یکی از کانونهای شورشی در خورموج بوشهر به‌مناسبت پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران بنر خامنه‌ای جلاد و خمینی دجال را به آتش کشیدند و در پیامی گفتند «مرگ بر خامنه‌ای درود بر خواهر مریم و برادر مسعود، درود بر ارتش آزادیبخش ملی ایران، آتش جواب آتش».

 

نصب پوستر برادر مسعود و حنیف بنیانگذار در تهران و اراک

اعضای کانون شورشی ۷۷۰تهران با نصب بنری شامل پوسترهای حنیف بنیانگذار این روز تاریخ‌ساز را گرامی‌داشتند. بر این بنر جمله «سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد» به چشم می‌خورد.

همچنین اعضای کانون شورشی ۳۶۷تهران نیز با نصب پلاکارد بزرگی حاوی تصویر برادر مسعود و آرم سازمان که زیر آن جمله تبریک پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد نقش بسته بود، این روز بزرگ را گرامی‌داشته و به خلق قهرمان تبریک گفتند.

در اراک نیز اعضای کانونهای شورشی با نصب پوستری از تصاویر مسعود رجوی و محمد حنیف‌نژاد، بنیانگذار سازمان، این روز خجسته را تبریک گفتند.

اعضای کانون شورشی ۶۳۰تهران نیز تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران را با نصب پوستر مسعود رجوی تبریک گفتند.

 

 

تبریک میلاد سازمان مجاهدین در ارومیه و تهران

در ارومیه نیز اعضای کانونهای شورشی با نصب پوسترهایی از تصاویر محمد حنیف‌نژاد و مسعود رجوی   و آرم سازمان مجاهدین خلق ایران، پنجاه و سومین سالگرد تأسیس این سازمان پرافتخار را تبریک گفتند.

اعضای کانونهای شورشی تهران نیز با نصب پوسترهایی از بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق ایران و مسعود رجوی و آرم سازمان مجاهدین این روز فرخنده را به هم میهنان تبریک گفتند. جمله «پنجاه و سومین سال تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد» در زیر پوستر نقش بسته بود.

همچنین اعضای کانون شورشی ۶۴۰تهران نیز با نصب آرم سازمان و گل گذاری بر آن، این روز خجسته را گرامی داشتند. اعضای این کانون شورشی در پیامشان گفتند، «پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق مبارک و گرامی باد».

 

نصب پوستر و پلاکارد تبریک در تهران، میانه

اعضای کانون شورشی ۳۱۳تهران نیز با نصب پلاکاردی که بر آن آرم سازمان را کشیده بودند و با زیرنویس «سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد» این روز خجسته را گرامی‌داشتند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی میانه نیز با نصب تراکتهایی که بر آنها آرم سازمان مجاهدین خلق ایران را نقاشی کرده و بر آنها پیام تبریک سالگرد تأسیس سازمان را نوشته بودند، این روز بزرگ را تبریک گفتند.

اعضای کانونهای شورشی دیگری در تهران نیز اقدام به نصب آرمهای نقاشی شده سازمان به‌مناسبت پنجاه و سومین سالگرد تأسیس این سازمان پرافتخار کردند.

یکی از اعضای کانونهای شورشی تهران نیز که در اقدام جالبی آرم سازمان مجاهدین و پیام تبریک پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین را بر لباس خود الصاق کرده بود این روز بزرگ را تبریک گفت.

اعضای کانون شورشی ۶۶۶تهران نیز با نصب تراکتهای تبریک سالگرد تأسیس سازمان، این روز را گرامی داشته و به خلق قهرمان تبریک گفتند.

 

تبریک کانونهای شورشی اهواز، کرمانشاه، کرج، تهران و اردبیل

اعضای یکی از کانونهای شورشی اهواز نیز با نصب تراکت تبریک «پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد» این روز را تبریک گفتند.

در کرمانشاه نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی با نصب تراکت «سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد» بر ارتفاعات مشرف به شهر، این روز فرخنده را گرامی‌داشتند.

اعضای کانونهای شورشی کرج نیز با نوشتن تراکت تبریک برای این روز بزرگ، سالگرد تأسیس سازمان را تبریک گفتند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی شیراز نیز با بلند کردن تراکت تبریک، سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین را تبریک گفتند.

در تهران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی با بلند کردن تراکتی این روز تاریخی را گرامی داشتند، بر این تراکت جمله « برادر اسمم رو بنویس و حاضر حاضر» نیز نقش بسته بود.

یکی دیگر از کانونهای شورشی کرج نیز با بلند کردن تراکت تبریک پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین که بر آن جمله مشت با مشت، آتش جواب آتش نقش بسته بود این میلاد را تبریک گفتند.

در اردبیل نیز کانونهای شورشی با نصب تراکت این روز را گرامی‌داشتند.

 

دیوارنویسی در بروجرد، اصفهان،، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی

اعضای کانونهای بروجرد نیز با دیوارنویسی سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین را گرامی داشتند.

در اصفهان نیز اعضای کانونهای شورشی با دیوارنویسی در اماکن مختلف اصفهان، این روز تاریخ‌ساز را گرامی داشته و به هموطنان تبریک گفتند.

اعضای کانونهای شورشی سیستان و بلوچستان نیز با دیوارنویسی این روز بزرگ را تبریک گفتند.

در خراساًن شمالی نیز یکی از کانونهای شورشی با دیوارنویسی ۵۳سال افتخار را تبریک گفتند.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d4194a0-7d07-4605-a8d0-4301316696a2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات