728 x 90

اتمي رژيم,اعمال تحريمات عليه رژيم,

شورای وزیران اتحادیه اروپا استمرار و گسترش غنی‌سازی اورانیوم توسط رژیم ایران را محکوم کرد

-

شورای وزیران اتحادیه اروپا - آرشیو
شورای وزیران اتحادیه اروپا - آرشیو
بیانیه شورای وزیران اتحادیه اروپا، نتایج گفتگوها در اجلاس شورای امور خارجی
بروکسل -۱۴نوامبر۲۰۱۱ (۲۳آبان۱۳۹۰)
محکومیت استمرار و گسترش غنی‌سازی اورانیوم و آماده‌سازی تدابیر جدید محدود کننده و محکم علیه رژیم ایران

شورای وزیران اتحادیه اروپا نتایج زیر را تصویب کرد:
در پرتو گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، که قرار است توسط شورای حکام آژانس بررسی شود، شورای وزیران نگرانیهای فزاینده خود را نسبت به برنامه اتمی رژیم ایران و عدم پیشرفت پروسه تلاشهای دیپلوماتیک ابراز می‌کند.
شورا استمرار گسترش برنامه غنی‌سازی رژیم ایران را محکوم می‌کند.
شورا نگرانیهای خاص را نسبت به یافته‌های گزارش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در مورد فعالیتهای رژیم ایران، در ارتباط با توسعه فناوری نظامی اتمی، ابراز می‌دارد.
رژیم ایران التزامات بین‌المللی شامل ۶ قطعنامه شورای امنیت ملل‌متحد و ۱۰ قطعنامه شورای حکام آژانس را نقض کرده است.
ما از رژیم ایران می‌خواهیم به نگرانیهای بین‌المللی بر سر ماهیت برنامه اتمی خود از طریق همکاری کامل با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ دهد و آمادگی خود را به‌طور جدی برای ایجاد اعتماد، همان‌طور که نماینده عالی از جانب کشورهای گروه ۳ به‌علاوه ۳ (شامل فرانسه، انگلستان، آلمان، آمریکا، چین و روسیه) مشخص کرده است، نشان دهد.
شورای وزیران اتحادیه اروپا آخرین نتایج شورای وزیران مبنی بر دعوت به آماده‌سازی تدابیر محدود کننده جدید علیه رژیم ایران را مجدداً یادآوری کرد.
شورا به بررسی اقدامات جدید و محکم ادامه خواهد داد و به این موضوع در نشست آینده‌اش با در نظر گرفتن اعمال رژیم ایران، رجوع می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/337d9e83-7a4b-42c1-a159-1fe3b62a5f8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات