728 x 90

شقه دروني رژيم,حمله به احمد ي نژاد,

هشدار سردژخیم دستگاه قضاییه رژیم به باند پاسدار احمدی‌نژاد

-

سردژخیم قوه قضاییه آخوند صادق لاریجانی
سردژخیم قوه قضاییه آخوند صادق لاریجانی
سردژخیم دستگاه قضاییه رژیم به باند پاسدار احمدی‌نژاد هشدار داد و گفت: «تخریب قوای کشور از سوی هر کسی باشد، ناموجه و غیرمنطقی است خصوصاً دستگاه قضایی که در صف اول مبارزه با اشرار و ضدانقلاب است و در چنین فضایی، تخریب قوا خصوصاً قوه قضاییه توجیه‌پذیر نیست. پسندیده نیست که ما دائماً این طرف و آن طرف صداهایی بلند کنیم و دستگاه قضایی کشور را تخریب کنیم و فضای ناسالم روانی ایجاد کنیم. البته بنده از روز اول می‌دانستم که وقتی این کار را شروع کنیم، آنهایی که پا روی دمشان گذاشته شود، حتماً صدایشان بلند می‌شود. این امر واضح و روشنی بود».

آخوند لاریجانی که در جمع دژخیمان دستگاه قضاییه سخن می‌گفت، افزود: «عده‌یی قبیله‌یی کار می‌کنند و حالا اگر به گوشه‌یی از قبیله‌مان اشاره‌یی بشود، بیاییم پا در میدان بگذاریم و همه چیز را زیر سؤال ببریم و آب به آسیاب دشمن بریزیم، این واقعاً توجیه‌پذیر نیست. من اخطار می‌کنم به اینها که زبان در کام بکشند و بیش از این رطب‌ویابس نبافند که رعایت مصالح تا جایی است که خود قربانی مصلحت اقوایی نشود. امروز برای حفظ مصالح کشور و نظام و در اطاعت از فرمایش مقام معظم رهبری باید وحدت را حفظ کنیم و همه در یک جبهه بجنگیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3d91cd4-60f6-4b19-94ca-8fde00be6f00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات