728 x 90

ترور سفير عربستان در آمريكا,صدور تروريسم رژيم به ك

یک ارگان رژیم اعزام شتابزده صالحی به عربستان را «سیاست کرنش» توصیف کرد

-

سخنگوی وزارت خارجه آخوندها -مهمان پرست
سخنگوی وزارت خارجه آخوندها -مهمان پرست
مهمان‌پرست سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم، آشکارا اعلام کرد اعزام سراسیمه صالحی به عربستان به‌منظور دلجویی از مقامات این کشور در برابر برملا شدن طرح تروریستی نیروی قدس علیه سفیر عربستان در آمریکا بوده است.

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم گفت: اعزام وزیر به عربستان و ارسال نامه تسلیت کوتاهی در وظایف (نبود) بلکه آنها (برای) خنثی‌سازی فتنه‌های جدید بود. تمام سیاستهای کلان و اصلی کشور باید با نظر مقام معظم رهبری انجام شود، ضمن این‌که سیاستهای کلان توسط شورای عالی امنیت ملی که ریاست آن برعهده رئیس‌جمهور و دبیر آن نماینده مقام معظم رهبری است، تبیین می‌شود.

در همین حال، ارگان متعلق به پاسدار رضایی، اعزام شتابزده صالحی به عربستان را «سیاست کرنش» توصیف کرد و نوشت: مقامات اجرایی ایران در اوج اتهام‌زنی آمریکا به ایران با حمایت آل سعود، پیامی به پادشاه سعودی می‌فرستند که بدون تردید نه تنها بی‌توجهی کامل به رویکرد امام به سیاستهای خاندان آل سعود است، بلکه در شرایط کنونی منطقه کرنشی بدون نتیجه در قبال این خاندان تلقی می‌گردد، علاوه بر این، ایران وزیرخارجه کشور را به مراسم خاکسپاری ولیعهد عربستان هم می‌فرستد و وی هم در آن‌جا ناچار به انجام مصاحبه‌هایی می‌گردد که آن هم ۳اصل عزت، حکمت و مصلحت را نادیده می‌گیرد.
سایت پاسدار رضایی افزود: همه این اقدامات منفعلانه در حالی است که مقامات عربستانی در طول این روزها بارها در واکنش به سناریوی آمریکایی ـ سعودی، اظهارات گستاخانه‌یی را نسبت به ایران ایراد نموده و حتی ادعای اثبات نشده‌ای را به شورای امنیت سازمان ملل ‌متحد ارسال کرده است.
در واقع سخن این است که کرنش در برابر کشوری که تردیدی در انجام اقدام خصمانه در قبال ایران ندارد، قطعاً نتیجه‌یی برای کشور نخواهد داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d38860dc-0315-4452-bab6-1de8e0bc2c7b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات