728 x 90

ترور سفير عربستان در آمريكا,اعمال تحريمات عليه رژي

ابراز وحشت رژیم از پیامد برملا شدن طرح تروریستی رژیم در آمریکا

-

محسن رضایی سرکرده پیشین سپاه ضدمردمی
محسن رضایی سرکرده پیشین سپاه ضدمردمی
پاسدار رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز وحشت از پیامد برملا شدن طرح تروریستی رژیم در آمریکا، پیش‌بینی کرد که نظام آخوندی باید منتظر شرایط سخت‌تر برای خود، حزب‌الله و حکومت دیکتاتوری بشار اسد باشد.

ارگان وابسته به پاسدار رضایی در مقاله‌یی نوشت: «روندی که تحریمهای آمریکا و اروپا علیه سپاه پاسداران در پیش گرفته و طی ۲سال گذشته تشدید شده است، به‌جایی رسیده که‌گویی قصد دارند این ارگان نظامی ایران را چون گروههای تروریست بنیادگرایی معرفی کنند که هم‌اینک در نقاطی از خاورمیانه و حتی فراتر از آن به اقدامهای مخربانه و تروریستی دست می‌زند.

این رسانه حکومتی افزود: «آمریکا به نیکی واقف است که سپاه پاسداران و بسیج ۲نهادی هستند که بازوهای مهم و قدرتمند رهبری و نظام جمهوری اسلامی به حساب می‌آیند و از این‌رو بخش عمده‌ای از فشارهای خود را روی این موضوع گذاشته‌اند تا به هر نحو جایگاه، منزلت و ابهت این نهادهای نظامی و امنیتی را در ایران و منطقه تخریب کنند. طراحان این هدف هم‌زمان هدف دیگری را نیز دنبال می‌کنند و آن تضعیف جریان حزب‌الله لبنان است که مولود انقلاب اسلامی‌خوانده می‌شود و همواره از جانب ایران حمایت و تقویت می‌شود. غربیها به همان اندازه که مایل هستند سپاه پاسداران را قوایی تروریستی معرفی کنند، طی سالهای گذشته به حزب‌الله لبنان تاخته‌اند و زمینه‌های تهدید و خلع‌سلاح آن را فراهم کرده‌اند

ارگان خبری متعلق به پاسدار رضایی هشدار داد که: «آنها این موضوع را در آستانه تحولات سوریه بار دیگر پررنگ کرده و می‌خواهند یکپارچگی و اتحاد سوریه، ایران و حزب‌الله را درهم بشکنند. سوریه این روزها با بحران اعتراضات داخلی روبه‌روست، ایران از چند جهت مورد تحریم و اتهامهای مختلف قرار گرفته و باید آماده روزهای سخت‌تری باشد و حزب‌الله و دولت لبنان نیز در چنبره سیاست‌بازیهای دادگاه ترور رفیق حریری گرفتار شده‌اند. در این اوضاع انگشت اتهام آمریکاییها به سمت سپاه نشانه رفته است که چندی است پس از آغاز تحولات سوریه، از سوی غرب متهم به دخالت در درگیریهای این کشور شده است. پیش از آن نیز ادعا می‌شد سپاه قدس که بازوی منطقه‌یی سپاه پاسداران به حساب می‌آید، در عراق و افغانستان و لبنان حضور دارد و در جهت منافع ایران و برخلاف منافع منطقه عمل می‌کند. آنها قصد دارند با طرح اتهام ترور سفیر عربستان و انفجار سفارتخانه‌هایی در خاک آمریکا، این دستگاه نظامی و امنیتی ایران را وارد مبارزات ضدتروریستی خود کنند و از این جهت به مقابله مستقیم با این نیرو در خارج از مرزهای ایران دست بزنند.

سایت متعلق به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش پایانی مقاله خود، نوشت:
بدون تردید معرفی سپاه قدس به‌عنوان گروهی تروریستی و مرتبط با نظام جمهوری اسلامی خود به خود پای حزب‌الله لبنان و رژیم بشار اسد را هم پیش می‌کشد و دست دشمنان را برای تحریک منطقه علیه ایران، شدت دادن تحریمهای منطقه‌ای، منزوی ساختن هرچه بیشتر ایران و رویارویی با سپاه بازتر خواهد گذاشت. باید دانست که مطرح کردن سپاه قدس هم‌چون گروههای مسلح تندرویی که جامعه بین‌الملل مبارزه با آنها را مشروع قلمداد می‌کند، یکی از اهداف کنونی آمریکاییهاست..
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c422a2be-d558-4ce3-bc01-a4f0b5f73bf6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات