728 x 90

ترور سفير عربستان در آمريكا,صدور تروريسم رژيم به ك

اتحادیه عرب طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن را تلاشهای تبهکارانه رژیم ایران توصیف کرد و آن را محکوم نمود

-

اتحادیه عرب
اتحادیه عرب

تلویزیون العربیه:

اتحادیه عرب در جلسه‌یی که شب گذشته در سطح نمایندگانش برگزار کرد، طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن را تلاشهای تبهکارانه رژیم ایران توصیف کرد و آن را محکوم نمود.

احمد قطان نماینده عربستان سعودی در اتحادیه عرب گفت نمایندگان دایم این اتحادیه در نشست خود در قاهره تلاش برای ترور عادل الجبیر سفیر عربستان در واشنگتن را محکوم کرده‌اند وی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت کاری که رژیم ایران کرده است تاثیر منفی بر روابطش با همه کشورهای عربی و به‌خصوص کشورهای خلیج فارس خواهد گذاشت.

احمد قطّان گفت: امروز توطئه ظالمانه‌ای که علیه سفر عربستان در واشنگتن صورت گرفته را مطرح کردم. شورا بیانیه‌یی صادر کرده است که این توطئه را محکوم می‌کند توطئه‌ای که با عرفهای بین‌المللی و پیمانها و توافقات در تعارض است.

وی افزود: رژیم ایران در پشت این رفتار احمقانه است و اگر دلایل و برهان قاطع و بدون شک فراهم نبود که رژیم ایران در این رابطه دست دارد عربستان خودش را درگیر این مسائل نمی‌کرد. … رفتار رژیم ایران طی سالهای گذشته یعنی از زمان انقلاب به هیچ‌وجه برای ایجاد یک فضای خوبی نیست. همان‌طوریکه امیر سعود الفیصل گفت دخالتهای رژیم ایران در عراق و لبنان و بقیه کشورها وجود دارد و متأسفانه رفتار رژیم ایران خودش را افشا می‌کند»....

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d911aaa2-89cb-4374-98dd-073917d15f10"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات