عربستان سعودی، رژیم ایران را عامل آشوب در شرق این کشور دانست. خبرگزاری فرانسه، بهنقل از خبرگزاری دولتی عربستان گزارش داد: ۱۴نفر؛ از جمله، ۱۱ پلیس، در جریان شورشی که در یک روستا با اکثریت شیعی به وقوع پیوست، مصدوم شدند. خبرگزاری فرانسه تأکید کرد که عربستان، ”یک کشور خارجی“ را مسبب این ناآرامی خواند، و طی بیانیهیی به رژیم ایران اشاره کرد.
صدور تروريسم رژيم به كشورهاي ديگر,
عربستان سعودی، رژیم ایران را عامل آشوب در شرق این کشور معرفی کرد
-
- سیاست
- 1390/07/13
مامورین عربستان
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ace149f1-f0bf-4a86-b854-6e67075c9563"></iframe>