728 x 90

-

بدترین و چندش‌آورترین شیوه قاچاق انسان در ایران

-

استفاده از تانکر شیر یارانه‌یی برای قاجاق انسان - آرشیو
استفاده از تانکر شیر یارانه‌یی برای قاجاق انسان - آرشیو
به گزارش خبرنگار پارسینه ۴مهر، آخرین شیوه عجیب و چندش‌آور قاچاق افاغنه با تانکر شیر یارانه‌یی در استان سیستان و بلوچستان واکنشهای گسترده‌یی را به همراه داشته است. بنا‌ به این گزارش، راننده تانکر حمل‌ونقل شیر یارانه‌یی که در مسیر زابل-زاهدان مشغول به کار بوده است، با دریافت وجوهی از افغانیها، آنها را بعد از عریان شدن، در دسته‌های ۷-۸تایی در تانکر پر از شیر قرار می‌داد! با تعبیه و به صدا درآوردن بوق مخصوصی توسط این راننده متخلف، افغانیها هنگام نزدیک شدن به پاسگاههای پلیس کاملاً در تانکر شیر فرو می‌رفتند و بدین وسیله مأمور مربوطه حتی با بازرسی و رویت تانکر شیر، متوجه حضور مهمانان ناخوانده در شیر مصرفی مردم زاهدان نمی‌شد و بعد از رسیدن تانکر به شهر زاهدان و قبل از تخلیه شیر، افغانیها از تانکر بیرون می‌آمدند و با پوشیدن لباس خود آماده رفتن به مقصد بعدی می‌شدند!

این شیوه قاچاق عجیب این‌طور لو رفت که یکی از سربازان پاسگاه جاده زابل-زاهدان به انبوه لباسهای موجود در اتاقک راننده مشکوک می‌شود و با طول کشیدن سؤال و جواب از راننده و تمام شدن نفس افغانیهای محبوس در تانکر شیر و ضرباتی که به درب تانکر می‌نواختند، ماجرا لو می‌رود و افاغنه به همراه راننده متخلف و شرکت خصوصی متصدی پخش شیر یارانه‌یی تحویل مقامات پلیس می‌شوند.

با پخش این خبر در شهر زاهدان، مردم ضمن خودداری از خرید شیر یارانه‌یی، خواستار برخورد شدید با عوامل این قاچاق چندش‌آور شدند که پرونده فوق هم‌چنان در حال تکمیل و ارائه به نهادهای قضایی است. گفتنی است کرایه حمل‌ونقل افاغنه از مرز تا شهرهایی چون کرمان، شیراز و تهران به رقم‌های باور نکردنی از ۵۰۰ تا ۸۰۰هزار تومان می‌رسد که کاسبی پرسودی را برای برخی از افراد در منطقه‌ایجاد کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/11d676f8-01bc-4736-a496-605615b0f8f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات