728 x 90

تحصن در مقابل سازمان ملل در ژنو,

تحصن خانواده‌های اشرفیان و ایرانیان شریف در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو

-

 -
-
روز سه‌شنبه ۶اوت خانواده‌های اشرفیان و هواداران مجاهدین و جمعی از ایرانیان شریف و آزاده صدوسی‌وهفتمین روز تحصن خود را که همزمان با چهل‌وهفتمین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین همراه بود را در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو ادامه دادند.

متحصین ابتدا به‌صورت جمعی سرود ایران‌زمین را اجرا کرده و نسبت به بنیانگذاران سازمان ادای احترام کرده و در ادامه ۲تن از هواداران مقاومت، پیامهای خود را به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان و انتخاب مسئول اول مجاهدین را قرائت کردند و بعد از آن خانم ناهید همت آبادی عضو شورای ملی مقاومت با ایراد سخنان کوتاهی چهل‌وهفتمین سالگرد تأسیس سازمان را به متحصنان ٬ مسعود و مریم رجوی ٬ تمام اعضاء و هواداران مجاهدین، هم‌چنین اشرفیان و هموطنان عزیز تبریک گفتند. وی هم‌چنین انتخاب مسئول اول مجاهدین خانم زهره اخیانی را هم تبریک گفتند.

در ادامه جشن و سرور متحصنان با شور و شادی به اجرای برنامه‌های هنری پرداختند.
 
 

هم‌چنین متحصین آکسیونی در مقابل کمیساریای عالی پناهندگان رفتند تا از حقوق اشرفیان دفاع کرده وبا سر دادن شعار از مسئولان کمیساریای عالی پناهندگان درخواست کردند که استاتوی پناهندگی جمعی اشرفیان را باز تأیید کنند.
و در پایان متحصنان بار دیگر با ادای احترام به بنیانگذاران سازمان برنامه خود را به پایان بردند.
در این روز هم‌چنین میز کتاب و نمایشگاه عکس از شهدای اشرف و عکسهای سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین برپا بود که با استقبال گسترده اهالی شهر ژنو و عابرین روبه‌رو شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6ab3b8d-6568-4141-8ab6-25a1dc78fcc2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات